جدال حساس تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر با برتری دو بر یک تراکتور به پایان رسید.
کد خبر: ۳۴۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 09 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ساعت16:15دقیقه درورزشگاه آزادی،حساس ترین بازی این هفته لیگ،بین شاگردان منصوریان وقلعه نوعی برگزارشد،دیداری که برای تیم های دیگر ازجمله پرسپولیس،ذوب آهن ونفت حائز اهمیت بود،تراکتورسازان با 24 امتیاز در رده ی دوم جدول جای دارند وآبی پوشان پایتخت نیز با18 امتیاز در رده ی پنجم قراردارند.
 
برای تیم میزبان دراین دیدار،رحمتی،رابسون،پادوانی،یعقوب کریمی،مگویان،امیدابراهیمی،بختیار رحمانی،خسروحیدری،کاوه رضایی،انصاری وعلی قربانی بازی کردند.
 
تیم تراکتوردراین دیدارباترکیب اخباری،شفیعی،محمدی،ایرانپوریان،مهدی زاده،کیانی،سروش رفیعی،محمدنوری،ابراهیمی،فرزادحاتمی وادینیو به میدان رفتند.
 
نیمه اول ودر دقیقه 2 پرتاب اوت خالد شفیعی با ضربه سرمدافعان استقلال به کرنر رفت،دقیقه 5 حرکت عجیب دروازه بان تراکتور وپاس اشتباه این بازیکن توپ را دراختیارکاوه رضایی قرار داد واین بازیکن توپ بادآورده را تبدیل به گل کرد،تا استقلال با یک گل از حریف خود پیش افتد،دقیقه 12 شوت ایرانپوریان توسط رحمتی به کرنر رفت،دقیقه 14 توپ دریک رفت وبرگشت به حاتمی رسید وضربه این بازیکن بااختلاف کمی از کناردروازه استقلال به بیرون رفت،دقیقه 20 موقعیت خطرناک استقلال با برخورد به اخباری ،توسط مدافع تراکتور دور شد.
 
دقیقه 26 سانتر ابراهیمی با ضربه سر ادینیو دراختیار رحمتی قرارگرفت،دقیقه 28 پاس سروش رفیعی در موقعیتی عالی به ادینیو رسید وضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه بیرون رفت،دقیقه34 ضربه آرام حاتمی از کناردروازه استقلال به بیرون رفت،دقیقه36 ضربه ی محمد نوری با اختلاف زیاد از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت،یک دقیقه بعد توپ در موقعیتی خوب به ادینیو رسید وضربه فنی این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت،دقیقه42 ضربه سرخالد شفیعی با اختلاف از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت تا نیمه اول با تک گل رضایی به پایان برسد.
 
در نیمه دوم دقیقه46 شوت ابراهیمی به راحتی دراختیار رحمتی قرارگرفت،دقیقه 54 ضربه ادینیو با عکس العمل رحمتی به کرنر رفت،دقیقه 56ضربه سر فرزاد حاتمی روی یک کرنر تبدیل به گل شد تا بازی با تساوی دنبال شود،دقیقه68 فرارمهاجمان تراکتور  توپ رادر محوطه جریمه استقلال دراختیار ابراهیمی قرارداد وپاس زیبای این بازیکن به فرزاد حاتمی رسید وضربه تمام کننده حاتمی به گل دوم تراکتور منجرشد.
 
بازی برای دقایقی درمیانه های میدان درجریان بود،دقیقه82 سانتر سروش رفیعی ازجناح راست توسط مگویان به کرنر فرستاده شد،دقیقه85 ضربه سر کاوه رضایی به راحتی دراختیار اخباری قرارگرفت،دقیقه88 ضربه سر علی قربانی در دهانه دروازه دراختیار اخباری قرارگرفت تا بازی در پایان با پیروزی شیرین  تراکتور به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار