معاون اداره ورزش و جوانان استان ایلام ازبرگزاری جشنواره استعدادیابی رشته های ورزشی استان ایلام روز جمعه با معرفی 100 ورزشکار برتر در ایلام خبرداد.
کد خبر: ۳۴۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 09 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛معاون اداره ورزش و جوانان استان ایلام عصر جمعه در حاشیه آیین اختتامیه این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره با شرکت بیش از چهار هزار نفر از کودکان و نونهالان سنین سه تا 12 سال از روز چهارشنبه در سالن ورزشی شهدای قلاویزان شهر ایلام آغاز شد.
 
مهرداد جنگلی افزود: این جشنواره ورزشی در پنج رشته تیراندازی، ووشو، جودو، کاراته و ژیمناستیک زیر نظر کمیته ارزیابی برگزار شد و در پایان 100 استعداد برتر در این رشته ها معرفی شدند.
 
وی تاکید کرد: کمیته ارزیابی این رقابت ها با هماهنگی هیات های ورزشی در هر رشته 10 ورزشکار نونهال مستعد را در بخش پسران و 10 ورزشکار را نیز در بخش دختران انتخاب کردند که پس از آیین اختتامیه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
 
معاون اداره ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد: این جشنواره برای نخستین بار است که در کشور برگزار می شود و بر اساس اذعان مسئولان شرکت کننده استعدادهای بسیار زیادی در این رقابت شناسایی شد که نشان دهنده ظرفیت های استان ایلام برای پرورش قهرمانان ورزشی در آینده است.
 
جنگلی ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان ارشد استان و زمینه سازی جذب حامیان مالی بتوان قهرمانان متعددی را در رشته های مختلف ورزشی پرورش داد تا در میادین ملی و جهانی برای این استان در سال های آینده افتخارآفرین باشند.
 
جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان ایلام در پنج رشته‌ کاراته، تیراندازی، ژیمناستیک، ووشو، جودو از 17 تا 19 آذر سال جاری در ره های سنی 6 تا 12 سال بعنوان بخشی از برنامه وزارت ورزش و جوانان در سطح استان ‌ها برای استعدادیابی در رشته‌ های مختلف ورزشی برگزار شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار