جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیروان گفت:همزمان با فرارسیدن هفته وحدت بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی در شهرستان سیروان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۴۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸ 10 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ "مسلم یاربیگی نژاد"، جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیروان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته وحدت و در آستانه خجسته میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق علیه السلام، 20 ویژه برنامه فرهنگی و جشن های مردمی در مراکز فرهنگی، مساجد و حسینیه های شهرستان سیروان برگزار می شود.

یاربیگی نژاد، ضمن اعلام این خبر با بیان لزوم اجرای با شکوه برنامه های هفته وحدت گفت: وحدت، عزت و اقتدار مسلمین از مهمترین موضوعاتی است که با تمسک مسلمانان جهان به قرآن و راه و روش پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص)، حاصل می شود.

 وی افزود: بر همین اساس در راستای تحقق این امر، ضمن فضاسازی و آذین بندی معابر و نصب احادیث بزرگان دین، ویژه برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و اجتماعی با تعامل تمامی پایگاهها  و حوزه های مقاومت بسیج و مشارکت حداکثری آحاد مردم شهرستان ولایت مدار سیروان در این هفته برگزار خواهد شد.

 جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیروان بیان کرد: برنامه هایی از قبیل فضا سازی فرهنگی، برپایی ایستگاههای صلواتی، برگزاری یادواره شهدا، حضور سازمان یافته در نماز جمعه، غبار روبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا، ارسال پیامک از اهم برنامه های این هفته است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار