مسئول واحد تصویری حوزه هنری ایلام از فعالیت‌های گسترده‌ی این واحد برای حضور در جشنواره‌های رویش و فیلم 100 خبر داد و گفت: مستند پیاده‌روی اربعین که توسط هنرمندان این واحد تهیه‌شده ، در حال تدوین و آماده‌سازی برای حضور در جشنواره «درمسیر عشق» - جشنواره فیلم جهانی اربعین است.
کد خبر: ۳۴۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 10 December 2016
به گزارس تابناک ایلام؛ «جعفر میرناصری»  اظهار کرد: در این واحد فیلم داستانی 30 دقیقه‌ای با عنوان «یحیی» تهیه و به جشنواره رویش ارسال شده است.

وی با بیان اینکه نویسندگان فیلم داستانی یحیی امیر رشیدی و زهرا چراغی هستند و بنده کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارم  و موسیقی این طرح را «محمد دارابی فر» تهیه کرده و مجری طرح هم علی دارابی‌فر است، تصریح کرد: موضوع این فیلم داستان یک مفقودالاثر را نشان می‌دهد که پس از رجعت اتفاقاتی برای وی می‌افتد که بار دیگر ایثار و ازخودگذشتگی خانواده‌اش را نشان می‌دهد.

میرناصری از ارسال این اثر به جشنواره عمار نیز خبر داد.

 مسئول واحد تصویری حوزه هنری ایلام از ساخت دو کار 100 ثانیه‌ای برای جشنواره فیلم 100  با نام‌های «مصونیت» و «ساز صلح» خبر داد.

میرناصری گفت: فیلم 100 ثانیه‌ای «مصونیت» توسط «علی هواسی» ساخته شد و «ساز صلح» نوشته‌ی «محمدعلی قاسمی» است که قرار است توسط «کمال زحمت‌کش» ساخته شود.

مسئول واحد تصویری حوزه هنری ایلام ادامه داد: در اربعین امسال در مهران مستند اربعین ساخته شد که تدوین آن در حال انجام است که از سوی حوزه هنری ایلام در جشنواره «مسیر عاشقی» صدا و سیمای مراکز استان‌ها شرکت داده خواهد شد.

میرناصری با بیان اینکه «علی شوهانی»، «محمد دارابی‌فر» و «همایون رئیسی» و بنده در ساخت این مستند نقش‌داشته‌ایم ، تصریح کرد: هم‌اکنون در حال تدوین این مجموعه هستم که امیدوارم به اثری فاخر تبدیل شود.

وی گفت: «منوچهر تتری»، «علی شوهانی»، «همایون رئیسی»، «محمد دارابی‌فر» ، «ناصر گل‌نظری» و بنده به عنوان عکاسان فعال مرتبط با حوزه هنری همزمان با مستندسازی مستند فوق لحظه‌های ناب پیاده‌روی اربعین را عکاسی کرده‌ایم که به زودی در قالب نمایشگاه‌هایی در ایلام و تهران پذیرای نگاه مردم و علاقمندان به هنر عکاسی خواهند بود./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار