آیت الله لطفی در جمع نمایندگان ادوار:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جمع نمایندگان کنونی و ادورا گذشته استان و در حضور استاندار ایلام گفت : برای توسعه و پیشرفت و بالندگی استان ایلام باید از همه ظرفیتها استفاده کرد و این مقوله فراجناحی بوده و نباید با تفکرات سیاسی آمیخته شود.
کد خبر: ۳۴۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 19 December 2016
اشاره:در باب عدم برخورداری استان ایلام و مشکلات موجود که ریشه در گذشته دارند هیچ جای شک و حرف و حدیثی وجود ندارد.یکی از ریشه های مهم عدم برخورداری ایلام از فرصتهای موجود دوری بزرگان و سیاسیون و صاحب منصبان ایلامی از وحدت رویه به خاطر اختلافات فکری و سیاسی بوده است.متاسفانه ما برخلاف استانهای برخورداری همچون آذربایجان و اصفهان و ... بعضا منافع حزبی و شخصی خود را بر منافع عمومی استان تجیح داده و این مورد برای استان ایلام سم بوده و خواهد بود.  
 
ولی خوشبختانه امروز شاهد تحرکاتی هستیم که امید را در دل دلسوزان استان زنده کرده است.امروز ارتباط بسیار نزدیکی بین نماینده ولی فقیه در استان با استاندار ایلام و نمایندگان مجلس و صاحب منصبان و افراد ایلامی صاحب نفوذ ساکن در مرکز برقرار شده و همه عزیزان عزم خود را برای توسعه ایلام جزم کرده اند.
 
به گزارش تابناک ایلام ؛در روزهای گذشته جلسات مشترکی با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان با مسئولین کشوری برگزار شد که نشان دهنده نمود عینی این مهم در استان است.تداوم این دست رفتارها بدون شک به روند رو به رشد و توسعه استان کمک خواهد کرد.
 
کاری نداریم که ریشه این اتحاد ووفاق از کجا بوده و نشات گرفته است،برای ما مهم این است که استان ما هم به عقلانیت لازم برای ترجیح دادن منافع عمومی به منافع حزبی رسیده است.رسانه های استان اما زودتر از مسئولین برای توسعه استان در یک خط واحد قرار گرفتند.
 
این رویه برای استان ایلام لازم بوده و همه صاحب نظران باید در این مسیر قرار گیرند.
 
حجت الاسلام لطفی به همراه استاندار ایلام در نشستی صمیمی با نمایندگان فعلی استان در مجلس و نمایندگان ادوار گذشته گرد هم آمده و به بحث و رایزنی در خصوص راهکارهای حرکت ایلام در مسیر توسعه پرداختند.
 
امام جمعه ایلام در این نشست از همه عزیزان حاضر در نشست خواست برای اعتلا و پیشرفت استان دست در دست هم داده و از همه ظرفیتها استفاده کنند.
 
نکته مشترک تمام اظهار نظرهای حاضرین در این نشست وحدت رویه و همراهی همه افراد از تفکرات سیاسی مختلف با ماشین توسعه استان بود.
 
همچنین در این نشست مقرر شد این جلسات با حضور افراد صاحب نظر دیگر تداوم پیدا کرده و همه دلسوزان واقعی استان برای پیشرفت ایلام و سربلندی بیش از پیش ایلامی تلاش نمایند.
 
توجه به زیرساختهای عمرانی،چهاربانده کردن محور مهران.ایلام.حمیل تا کرمانشاه،توسعه صناع نفت ئ گاز و پتروشیمی،ایجاد کارگاه های تولیدی و صنایع تبدیلی و ایجاد اشتغال در مناطق شهری و روستایی و توسعه مرز مهران از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار