کد خبر: ۳۴۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 20 December 2016
تابناک ایلام::چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ایلام تا بوده است مسئله ای به نام انتخاب شهردار نیز بوده است؛ حل این مسئله همواره با حاشیه همراه شده است و حال که شورای شهر آخرین ماه های عمر خود را تجربه می کند، آخرین انتخابشان برای حل مسئله انتخاب شهردار انتخابی وحدت بخش و بدون حاشیه است.

در پاییز سال جاری مراسم معارفه فردی در ایلام برگزار شد که به اذعان همه یکی از برترین افرادی است که برای تصدی سمت شهردار ایلام انتخاب گردید. "مهندس منت محمدی" پس از کش و قوس های فراوان بالاخره با رأی اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار ایلام انتخاب شد. این انتخاب و انتصاب یک پیام مهم داشت که همانا تخصص و تجربه و توان مدیریتی بالای این شهردار متعهد و کاردان در عرصه خدمت است. سابقه درخشان و کارنامه موفق وی در شهرستان ها و مناطق مختلف استان نشان از تخصص و کاردانی ایشان دارد.

 به راستی در صالح آباد، مهران و لومار به خوبی توانست الفبای آبادانی و توسعه را برای مردمان این مناطق تعریف نماید. اگر به این مناطق سفری داشته باشید و از مردم عادی و شهروندان آنان در رابطه با توسعه خدمات شهری بپرسید، یقیناً خدمات "مهندس محمدی" را بازگو خواهند نمود.

 وی که دانش آموخته عمران است، در ارائه خدمات، احداث زیرساخت ها و عمران شهری آنچنان کارنامه موفق و درخشانی از خود بجا گذاشته که توانسته است رضایتمندی عموم مردم را بدست آورد.

نکته مهمتر اینکه ایشان مدتی را به عنوان معاون پشتیبانی اداره کل راه و شهرسازی استان سپری نموده است. این پست مهم و تاثیر گذار در این اداره کل، جایگاه "مهندس منت محمدی" را در عرصه مدیریت و خدمت مستحکم تر نمود و از وی فردی با قابلیت های بالا و توان مدیریتی ویژه ساخته تا اینکه نظر و اراده اعضای شورای اسلامی شهر بر این اساس استوار شد که "مهندس محمدی" را به سمت شهردار ایلام انتخاب نمایند.

 براستی این عزیزان می دانند که شهردار متخصص و متعهد با ارائه خدمتگزاری به مردم جواب این اعتماد را به شایستگی خواهد داد. همانطور که در صالح آباد، مهران و سیروان و در سطحی بالاتر معاون پشتیبانی راه و شهرسازی به این مهم جامه عمل پوشاند.  اکنون که این شهردار متخصص و لایق زمام امور را در دست گرفته و امید است مشکلات و چالش های شهرداری ایلام پایان پذیرد و همه ما به عنوان یک شهروند وظیفه داریم، در کنار وی و مجموعه خدوم شهرداری باشیم و باید به اندازه توان و ظرفیت این نهاد خدمتگزار انتظار داشته باشیم.
 
همچنین مسئولان ارشد استانی و همه مدیران و دست اندرکاران نیز اگر وی را در راه خدمت به مردم یاری نمایند، در واقع مثل این است که به خود مردم خدمت نموده اند. فردی که تمام عمر مدیریتی اش صرفاً جلب رضایت مردم بوده و هست لازم است از این مدیر لایق با تمام توان حمایت نموده زیرا خدمت به خلق بالاترین ارزشی است که در نظام جمهوری اسلامی همواره ستوده شده است.  از این رو می توان گفت که در شهرداری ایلام کار به کاردان سپرده شده و در ادامه راه باید منتظر خلاقیت و توانمندی "مهندس منت محمدی" در سمت شهردار ایلام باشیم و خدمات و اقدامات درخشان وی را مشاهده نماییم .

در پایان باید اعتراف کرد که شهر ایلام به تخصص و توانمندی افرادی همچون "منت محمدی" نیازمند است و می توان "محمدی"، روزنه امید شهر ایلام است  و باید به وی فرصت داد تا برنامه ها و اهداف خود در راه خدمت توسعه خدمات شهری محقق نماید که قطعا این خدمات رضایت مندی عموم را بدنبال دارد.
ان شاءا...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار