فرمانده انتظامی استان ایلام گفت :ماموران انتطامی شهرستان ایوان و یگان حفاظت میراث فرهنگی در یک عملیات مشترک موفق شدند اعضای باند خرید و فروش آثار باستانی را دستگیر کنند.
کد خبر: ۳۵۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 08 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری اظهار کرد: در این عملیات 6 قلم شی باستانی مربوط به دوران سلوکی و دوره های ماقبل تاریخ شامل دستبند، سکه، سنگ آهن کشف و ضبط شد که ارزش آثار کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان میراث فرهنگی بیش از 8 میلیارد ریال است.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند و اشیای عتیقه و باستانی کشف شده نیز جهت بررسی بیشتر در اختیار میراث فرهنگی ایلام قرار گرفتند.


 سارقان ژنراتور پایانه مرزی مهران دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از دستگیری سه سارق ژنراتور برق پایانه مرزی مهران خبر داد.

سرهنگ امیرعباس شهبازی افزود: به دنبال سرقت ژنراتور پایانه مرزی مهران در روزهای اخیر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس عاملان این سرقت شناسایی و مشخص شد که ژنراتور سرقت شده به شهرستان ملکشاهی انتقال داده شده است که با شناسایی محل اختفای متهمان عملیات دستگیری آنها با موفقیت انجام شد.

فرمانده انتظامی مهران با اشاره به اینکه ارزش ریالی این ژنراتور 800 میلیون ریال است، تاکید کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند و ژنراتور مسروقه نیز به مسئولان پایانه مرزی تحویل شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار