استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت:طرح های بزرگ در سطح استان اشتغالزایی کمتری نسبت به طرح های کوچک و متوسط دارند لذا با توجه به فراهم نبودن مشاغل دولتی در استان هدایت افراد بی کار در جهت مشاغل غیر دولتی ضروری است.
کد خبر: ۳۵۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱ 09 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدرضا مراورید شامگاه یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: با توجه به اینکه ایجاد و احداث طرح های کوچک در سطح استان یکنواخت نبود و پراکنده است حمایت از این گونه طرح ها می تواند علاوه بر تولید، اشتغال هم در نقاط مختلف استان به خصوص مناطق روستایی و محروم ایجاد کند.


مروارید با اشاره به عملکرد برخی بانک ها  در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بیان داشت: قصور در این زمینه از سوی بانک ها به هیچ عنوان پذیرفته نیست و باید در اسرع وقت نسبت به سهم پرداخت تسهیلات ابلاغی خود اقدام کنند.

معاون هماهنکی امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در این نشست با انتقاد از عملکرد برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان گفت: بانک ها هیچ مشکل خاصی جهت پرداخت تسهیلات به متقاضیان ندارند و در این خصوص کوتاهی می کنند.
 

وی بر ضرورت اجرای طرح تکاپو در استان و عملکرد اجرای مثبت این طرح گفت: با توجه به اینکه اجرای این طرح در استان به منظور توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار اجرا می شود باید بر اساس ظرفیت و وضعیت موجود بررسی شود.

حشمت الله عسکری با بیان اینکه 
عملکرد کل استان توسط بعضی بانک هابه زیر سوال میرودگفت:در این زمینه هیچ عذری پذیرفته نیست و باید حداکثر تا پایان سال جاری تمام اعتبار تسهیلاتی مربوط به خود را پرداخت کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار