درحکمی
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام روز دوشنبه با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورانتخاب و معرفی شد.
کد خبر: ۳۵۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 09 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛در نشست این مجمع که با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مدیر کل ورزش و جوانان ایلام و رییس مجمع و روسای هیات بدنسازی شهرستان ها برگزار شد، مجتبی شوهانی و جعفر پیری نیا نامزدهای تصدی این سمت به بیان برنامه ها و دیدگاه خود پرداختند.
 
در پایان و پس از رای گیری، جعفر پیری نیا با کسب 10 رای از مجموع 16رای اخذه شده برای مدت چهارسال به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام انتخاب شد.
 
پیش از این مظفر میرزاد سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام را برعهده داشت.
 
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام در این مجمع گفت: استان ایلام دارای پتانسیل خوبی در رشته ورزشی بدنسازی دارد و همواره در سطوح ملی و بین المللی در این رشته حرفی برای گفتن داشته است.
 
بهروز حیدرزاده خواستار برگزاری کلاس های آموزشی در این رشته ورزشی در استان شد و افزود: می توان با حداقل امکانات و با یک برنامه ریزی منظم این رشته ورزشی را در استان توسعه داد که این امر نیازمند تبلیغات رسانه ای برای معرفی بیشتر در بین جوانان است.
 
بیش از 90باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در سطح استان دارای مجوز فعالیت هستند که شهر ایلام با 47باشگاه بیشترین سهم را در استان دارد.
 
شش هزار ورزشکار در رشته بدنسازی در استان ایلام فعالیت می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نجم الدین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
با تشکر از لطف و همراهی همیشگی شما
ارادتمند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار