فرماندار چرداول گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی الگویی بی بدیل از اعتدال و عقلانیت در تمام مراحل انقلاب و عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و دینی به شمار می آید.
کد خبر: ۳۵۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 10 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛مراد یگانه اظهار کرد: ضایعه فقدان این عالم وارسته و مبارز خستگی ناپذیر ضربه ای جبران ناپذیر برای انقلاب اسلامی است و نام و یاد ایشان هیچ وقت از یادها نخواهد رفت.
 
وی افزود: صراحت لهجه و ایستادگی در اتخاذ تصمیم های انقلابی، قرار گرفتن در مسیر انقلاب اسلامی، دفاع همه جانبه ایشان از انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن و تسهیل در مسیر اعتلای کشور باعث محبوبیت این شخصیت نامدار انقلابی شده است.
 
یگانه با بیان اینکه ایشان یار دیرین امام راحل و همسنگر و همراه روزهای سخت رهبر معظم انقلاب بود، تاکید کرد: شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی ترکیبی از علم، درایت، تدبیر، سیاست و اعتدال در تمام امور بود.
 
فرماندار چرداول ادامه داد: تمام سعی و تلاش آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی نگهبانی، صیانت و حراست از انقلاب و نظام بود تا جایی که وی را قهرمان ملی باید نامید.
 
وی رابطه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با مقام معظم رهبری را رابطه ای محکم، دو جانبه و عمیق دانست و یادآور شد: پیام تسلیت معظم له نشانگر عمق این ارتباط و اتصال بود.
 
یگانه اضافه کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی الگویی بی بدیل از اعتدال و عقلانیت در تمام مراحل انقلاب و عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و دینی به شمار می آید.
 
وی به برخی از جفاها و ناملایمات از سوی عده ای قلیل به سردار سازندگی اشاره کرد و افزود: صبر بر ناملایمات او را همچون کوهی استوار و محکم ساخته بود که هیچگاه باعث نشد از مسیر اصلی انقلاب خارج شود.
 
به گفته وی، ایشان تا آخرین لحظات زندگی پربار خود بر محافظت و پشتیباتی از دستاوردهایی که خود از بانیان آن بود، اصرار و تاکید داشتند.
 
یگانه اظهار کرد: دفتر ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی هیچگاه نام و یاد این ابر مرد اسلام و ایران را از یاد نخواهد برد و حضور باشکوه مردم در آیین گرامیداشت تشییع، خاکسپاری و یادبود او، نشانه قدرشناسی مردم نسبت به آن یار سفر کرده است.
 
وی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یادآور شد: این مراسم معنوی روز چهارشنبه ساعت 9 صبح در مصلای شهر سرابله برگزار می شود.
 
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار