معافیت مددجویان از خدمات سربازی:
بر اساس تفاهم نامه بین کمیته امداد و سازمان نظام وظیفه ناجا خانواده های دارای سرباز از خدمات گوناگونی برخوردار هستند که شامل معافیت فرزندان،کاهش تعرفه های معافیت و نیز تمهیدات انتقالی فرزندان سرباز این خانواده به شهر یا منطقه نزدیک محل سکونتشان است.
کد خبر: ۳۵۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 12 January 2017

کمیته امداد استان ایلام در راستای خدمات حمایتی به مددجویان از ابتدای امسال تاکنون به بیش از 300 خانواده دارای فرزند سرباز خدمت رسانی کرده است.

به گزارش تابناک ایلام؛ شبیب جعفرزاده  معاون حمایت و سلامت خانواده امداد استان ایلام گفت: بر اساس تفاهم نامه بین این نهاد و سازمان نظام وظیفه خانواده های دارای سرباز  از خدمات گوناگونی برخوردار هستند که شامل معافیت فرزندان،کاهش تعرفه های معافیت و نیز تمهیدات انتقالی فرزندان سرباز این خانواده به شهر یا منطقه نزدیک محل سکونتشان است.

وی افزود: در همین زمینه از ابتدای امسال تاکنون حدود 70 نفر از فرزندان پسر خانواده های مددجوی  این استان با بهره مندی از قانون معافیت سربازی و با معرفی این نهاد به سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی از خدمت سربازی معاف شده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده امداد استان ایلام تصریح کرد: در همین مدت تعداد 36 نفر از فرزندان این خانواده ها نیز با معرفی از سوی این نهاد  از مزایای کاهش تعرفه  معافیت برخوردار شده اند.

جعفرزاده تمهیدات لازم برای  انتقالی فرزندان خانواده های مددجو را از دیگر خدمات امداد به این خانواده ها برشمرده و تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 217 نفر از فرزندان این خانواده های مددجو  بر اساس توافقنامه مذکور به شهرها و مناطق نزدیک محل سکونت خود انتقال داده شده اند.

وی افزود: چنین اقدامی به درخواست خود خانواده ها و به منظور کاهش هزینه های رفت و آمد آنان و  به دست آمدن فرصت بهتر برای کمک کردن به خانواده هایشان صورت گرفته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده امداد استان ایلام معافیت فرزندان مددجو از خدمت سربازی را یکی از ابزارهای توانمندسازی خانواده های آنان عنوان کرد و گفت: این کار باعث می شود که این فرزندان به عنوان نیروی کار در خدمت خانواده های خود قرار گیرند./ف

برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار