معاون سیاسی،اجتماعی فرماندار دهلران؛
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار دهلران امروز با برنامه های منسجم و هدفمند دولت شاهد ثبات قیمت ها در بازار هستیم.
کد خبر: ۳۵۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 12 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛علی مجلسی روز چهارشنبه در نشست کمیته تنظیم بازار دهلران با اشاره به اقدامات دولت در حوزه تنظیم بازار اظهار کرد: امروز با برنامه های منسجم و هدفمند دولت شاهد ثبات قیمت ها در بازار هستیم.
 
وی افزود: مردم باید به سهولت به کالاهای اساسی و مورد نیاز خود در بازار دسترسی داشته باشند و این روند و ثبات قیمت ها در بازار با هدف رفاه حال مردم و رضایت مندی جامعه دنبال می شود.
 
مجلسی بر ضرورت رضایت مندی مردم از بازار تاکید کرد و یادآور شد: پرهیز از کم فروشی، گرانفروشی و تلاش برای رعایت انصاف و عدالت در فروش کالا توسط کسبه و بازاریان از دیگر موضوعاتی است که باید رعایت شود.
 
معاون فرماندار دهلران نظارت و کنترل بازار در هر صنف و رعایت حقوق مردم در بازار را از مهمترین اولویت ها دانست و تاکید کرد: اکنون با اجرای سیاست های دولت و همکاری مردم شاهد ثبات قیمت ها در بازار هستیم.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهلران نیز در این نشست گفت: در 9 ماه گذشته یک هزار و 400 واحد صنفی در این شهرستان از سوی بازرسان تیم های نظایتی، بازرسی شدند.
 
احد احمدی با بیان اینکه در این بازرسی ها 106 واحد صنفی متخلف شناسایی و برای آنها تشکیل پرونده شد، ارزش ریالی این پرونده ها را 113 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از این تعداد واحد متخلف، 27 پرونده مربوط به نانوایی ها و عمده تخلف آنها کم فروشی است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار