مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ازبازدید 66 هزار و 330 نفر از اول اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون از یادمان های دفاع مقدس استان ایلام خبرداد.
کد خبر: ۳۵۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 12 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الله منصور بیگی اظهار کرد: از 66 هزارنفر بازدید کننده، 12 هزار نفر از استان های مختلف کشور به ایلام سفر کرده اند که 6 هزار نفر از آنها از استان تهران بودند.
 
وی افزود: افزون بر 54 هزار نفر نیز از اقشار مختلف مردم استان ایلام اعم از دانش آموزی، دانشجویی، محلات و سایر گروه ها در این مدت از یادمان های دفاع مقدس و مناطق عملیاتی بازدید کردند.
 
منصوربیگی یادآور شد: در این میان 20 هزار نفر از این کاروان ها متعلق به قشر دانش آموزان بوده است که 60 درصد گروه های دانش آموزی دختران و 40 درصد گروه های دانش آموزی پسران تشکیل داده اند.
 
وی با بیان اینکه اعزام کاروان های دانش آموزی راهیان نور دختران استان به مناطق عملیاتی به اتمام رسیده است، گفت: اعزام پسران نیز در حال حاضر به خاطر فصل امتحانات مدارس به طور موقت تا اول بهمن ماه تعطیل است ولی بعد از امتحانات روند اعزام کاروان های راهیان نور پسران از سر گرفته می شود.
 
منصوربیگی اضافه کرد: دانش آموزان در قالب اردوهای 2 روزه به یادمان های استان در مهران و دهلران اعزام می شوند، البته دانش آموزان این شهرستان ها علاوه بر بازدید از یادمان های استان ایلام به منطقه فتح المبین در استان خوزستان نیز اعزام می شوند.
 
شرهانی دهلران، نقطه ایثار مهران، منطقه عمومی بانروشان ایلام، میمک مهران از مهمترین مناطق و یادمان های دفاع مقدس استان ایلام هستند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار