تیم فوتبال پرسپولیس دراولین دیدار از نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر به مصاف سایپا رفت که این دیدار با برد قاطعانه سرخ پوشان به پایان رسید.
کد خبر: ۳۵۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 13 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛قهرمان نیم فصل اول لیگ درحالی از ساعت16:35 دقیقه به مصاف سایپا رفت که از15 بازی گذشته خود،صاحب 32 امتیاز شده است ودر مقابل تیم سایپا نیز با 13 امتیاز مکان چهاردهم جدول را دراختیار دارد.
 
برای پرسپولیس میزبان دراین دیدار بیرانوند در درون دروازه قرارگرفت،سیدجلال حسینی،انصاری،ربیع خواه،ماهینی،مسلمان،احمدزاده،کامیابی نیا،سروش رفیعی،طارمی وامیری دیگر مردان پرسپولیس دراین دیدار بودند.
 
برای تیم سایپا،حامدلک،پورقاز،خلعتبری،شاه علیدوست،کوروشی،جعفری،علیزاده،رضایی،خالدی،شیری وایوب کلانتری بازی کردند.
 
دقیقه4 ضربه خلعتبری در زاویه ای بسته از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.
 
دقیقه 8 ضربه آزاد پرسپولیس با ضربه مسلمان به کرنر رفت.دقیقه 12سانتر رفیعی با اختلاف از بالای دروازه لک به بیرون رفت.دقیقه17 سانتر خالدی با ضربه سر خلعتبری از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه 20 ارسال خطرناک ربیع خواه با ضربه سر طارمی به بیرون رفت.دقیقه 21 ضربه مسلمان از کناردروازه سایپا به بیرون رفت.دقیقه 23 ضربه احمدزاده با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
 
دقیقه 24 هواداران پرسپولیس یادو خاطره کاپیتان هادی نوروزی را زنده نگه داشتند.
 
دقیقه27 ضربه طارمی با اختلاف زیاد از کنار دروازه لک به بیرون رفت.دقیقه34 ضربه بازیکن پرسپولیس با برخورد به مدافع حریف دور شد.دقیقه 36 ضربه سر طارمی دراختیار لک قرارگرفت.دقیقه38 ضربه رفیعی با برخورد به خالدی به بیرون رفت.دقیقه41 ضربه علیپور با اختلاف زیادی از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت،تا بازی در نیمه اول بدون گل به پایان برسد.
 
در نیمه دوم،دقیقه 47 ارسال مسلمان با ضربه پای طارمی به گل تبدیل شد تا ورزشگاه غرق درشادی شود.دقیقه 53 ضربه طارمی به کرنر رفت.دقیقه 54 خطای احمدزاده روی جعفری باعث اخراج مستقیم احمدزاده شد،در ادامه ضربه مستقیم شیری توسط بیرانوند به کرنر رفت.دقیقه 66 ضربه ایوب کلانتری با عکس العمل بیرانوند به کرنر رفت.دقیقه 67 اعتراضات برانکو وعلیپور به داور باعث توقف یک دقیقه ای بازی شد.دقیقه 73 ضربه خالدی به کرنر رفت.
 
دقیقه75 شوت مسلمان به اوت رفت.دقیقه77 ضربه بازیکن سایپا به بیرون رفت.دقیقه 80 ضربه طارمی به کرنر رفت.دقیقه 86 نخستین خرید پرسپولیس،سامان نریمان جهان به جای دیگر خرید جدید پرسپولیس،سروش رفیعی به میدان آمد.دقیقه 88 شوت آزاد ایوب کلانتری به مدافع پرسپولیس برخورد کرد.دقیقه 90 بیرانوند به دلیل اتلاف وقت توسط داور کارت زرد گرفت.دقیقه92 ضربه طارمی به کرنر رفت،تا بازی درپایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با پیروزی شیرین پرسپولیس وصدرنشینی این تیم به پایان برسد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار