مدیر اداره برق شهرستان ایوان گفت: در سال جاری برای اصلاح شبکه و روشنایی معابر و همچنین تعمیر و نگهداری شبکه برق این شهرستان 11 میلیارد و 976 میلیون ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۳۶۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ 15 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ تقی بسطامی روز شنبه  اظهار کرد: هشت میلیارد و 976 میلیون ریال از این اعتبار برای اصلاح شبکه و روشنایی معابر و سه میلیارد ریال نیز برای تعمیر و نگهداری شبکه هزینه شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، 156 انشعاب غیرمجاز برق در مناطق روستایی و شهری این شهرستان جمع آوری شده و با نصب کنتور این انشعاب های غیرمجاز به مشترک قانونی تبدیل شدند.


بسطامی تاکید کرد: تاکنون 465 دستگاه کنتور معیوب مشترکان برق تعویض، 10 دستگاه پست بارگیری اصلاح، 120 دستگاه تعمیر و پنج دستگاه جدید نیز در این شهرستان احداث شده است.

وی یادآور شد: در زمینه توسعه شبکه برق این شهرستان، 132 مشترک جدید جذب و 200 کیلومتر خط انتقال تعمیر، 500 متر اصلاح و 2 کیلومتر خطوط فشار متوسط در مناطق شهری و روستایی احداث شده است.

مدیر اداره برق ایوان اضافه کرد: همچنین 25 کیلومتر اصلاح شبکه، 80 کیلومتر تعمیر شبکه و سه هزار و 50 متر احداث خطوط فشار ضعیف در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در این مدت انجام شده است.

وی تبدیل کابل خود نگهدار این شهرستان را 23 کیلومتر در مناطق روستایی و 2 کیلومتر در مناطق شهری اعلام کرد و گفت: 10 کنتور هوشمند نصب، 9 دستگاه کنتور برق چاه های کشاورزی تعویض و 6 دستگاه نیز اصلاح شد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار