ضیاء رضایی مدیر کل امداد استان ایلام گفت:میزان آمار خانواده های مددجوی مورد حمایت کمیته امداد استان ایلام با اجرای طرح توانمند سازی خانواده ها هم اکنون به از24 درصد به کمتر از 10 درصد رسیده است.
کد خبر: ۳۶۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 15 January 2017
شمار خانواده های مددجوی مورد حمایت کمیته امداد در سالهای اخیر همواره سیر نزولی داشته به شکلی که آمار این خانواده ها از حدود 24 هزار خانوار در گذشته، اکنون به زیر 22 هزار خانوار کاهش یافته است.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ ضیاء رضایی مدیر کل امداد استان ایلام گفت: این نهاد در زمینه توانمندسازی خانواده های مددجو اشتغال زایی برای آنان را به عنوان یک ابزار مهم برای خوداتکایی آنان در اولیوت قرار داده است.
 
وی افزود: در این زمینه این نهاد امسال با اجرای یک هزار و 130 طرح اشتغالزایی توانسته است در بین دیگر استانهای کشور جایگاه هفتم را به دست آورد.
 
رضایی  همچنین اظهار کرد: رتبه کمیته امداد ایلام سال 93 در حوزه اشتغال آخرین استان کشور بود که در سال 94 با اجرای طرح های اشتغالزایی به رتبه یاردهم ارتقا یافت.
 
وی با بیان اینکه با توسعه طرح های اشتغالزایی مددجویان در سال جاری رتبه این نهاد امسال به هفتم کشور ارتقا یافته بیان کرد: در مجموع 166میلیارد ریال تسهیلات به منظور اشتغال زایی به مددجویان پرداخت شده است.
 
رضایی به اجرای طرح های خودکفایی این نهاد در استان اشاره کرد و گفت: در سالهای گذشته حدود 20 هزار مورد شغل در حوزه های مختلف کشاورزی، دامداری، صنعت، کسب و کار، قالی بافی و صنایع دستی تسهیلات پرداخت شده که سهم هر مددجو به صورت میانگین 75 میلیون ریال بوده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار