مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: یک قاچاقچی گوشی تلفن همراه در شهرستان مرزی مهران که قصد انتقال محموله خود را به داخل کشور داشت، شناسایی و به پرداخت جریمه یک میلیارد و 754 میلیون ریالی محکوم شد.
کد خبر: ۳۶۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 15 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ نعمت الله بیرانوند روز یکشنبه اظهار کرد: پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان مهران حین گشت و بازرسی از خودروهای مسیر کمربندی به سمت دهلران به یکدستگاه سواری سمند مشکوک شد.

وی افزود: پس از توقیف و بازرسی خودرو مذکور، 434 عدد گوشی تلفن همراه قاچاق از داخل این خودرو کشف و مراتب پس از انجام اقدامات قانونی، به تعزیرات حکومتی مهران ارجاع شد و پرونده ای در شعبه ویژه قاچاق اداره تعزیرات حکومتی تشکیل و در دست رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: در جریان رسیدگی و انجام تشریفات قانونی و اخذ دفاعیات متهم، هر چند در این مرحله طبق نظر و پاسخ به استعلامات از سوی گمرک استان ایلام تعدادی از گوشی های مکشوفه از اقلام قاچاق و تخلف خارج شدند ولی شعبه با احراز تخلف موضوعه اقدام به صدور رای کرد و طی آن متهم پرونده به پرداخت یک میلیارد و 754 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

بیرانوند تاکید کرد: با توجه به حمل کالای قاچاق با خودرو، سواری سمند مورد استفاده نیز وفق قانون به نفع دولت ضبط و توقیف شده است.

چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار