عضو شورای اسلامی شهر ایلام گفت: پیشنهادی مبنی بر نامگذاری یک بلوار یا خیابان در شهر ایلام به نام آیت اله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و از یاران دیرین امام (ره) و رهبری در شورا مطرح شده است و این پیشنهاد در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 15 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛مظفر میرزاد اظهار کرد: این پیشنهاد باید در نشست نامگذاری شورای اسلامی شهر ایلام مطرح شده و به تائید اکثریت اعضا برسد.
 
وی تاکید کرد: تمامی اعضای شورا در مورد نامگذاری یکی از خیابان ها یا بلوارهای شهر ایلام به نام آیت اله هاشمی رفسنجانی نظر مثبت دارند و به احتمال بسیار زیاد به این پیشنهاد رای مثبت می دهند.
 
وی یادآور شد: از شهرداری ایلام خواسته شده است بررسی های لازم را انجام دهد تا یک خیابان یا بلوار بدون اسم که در شان و متناسب با منزلت آیت اله هاشمی رفسنجانی باشد را برای نامگذاری به اسم ایشان انتخاب کند.
 
عضو شورای اسلامی شهر ایلام گفت: در صورت نبود خیابان یا بلوار با این مشخصات یکی از خیابان های شهر 180 هزار نفر ی ایلام که امکان تغییر نام داشته باشد به اسم آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر نام داده خواهد شد.
 
میرزاد تاکید کرد: این اقدام با هدف گرامی داشت شخصیت و مبارزات آیت اله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از اصلی ترین شخصیت های انقلاب اسلامی انجام می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار