با دستور مقام قضايي و پيگيري هاي دستگاه امنيتي كشور و تلاش پليس اينترپل ايران، سرانجام حلقه مفقوده و بعبارتي جعبه سياه بابك زنجاني دستگير شد.
کد خبر: ۳۶۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 16 January 2017
 علي زيبا حالت منفرد تبعه ايراني و همكار بابك زنجاني كه با پول هاي بابك زنجاني توانسته بود حكومتي براي خود در مالزي و پس از ان در جمهوري دومنيكا ايجاد كند سرانجام توسط اينترپل دستگير و به ايران منتقل شد.

اين فرد كه از آن بعنوان متهم نفتي نامبرده مي شود يكي از حلقه هاي اصلي بابك زنجاني در خارج از كشور بود و نقش بسيار مهمي در مراودات و معاملات نفتي بابك زنجاني داشته و احتمالا بابك زنجاني نيز از وي شاكي باشد.
حلقه پنهان بابك زنجاني دستگير شد (+عكس)

حالت منفرد، به حدي براي خود سازمان ايجاد كرده بود كه در مالزي با تيم محافظ و حتي اسكورت پليس مالزي جا به جا مي شد و احتمالا علت فرار وي از دست پليس مالزي با همكاري همان افراد صورت گرفته است.

پاسپورت منتشره از وي كه پاسپورت ديپلماتيك است نيز به اين علت است كه وي در جمهوري دومنيكا نيز ارتباطاتي با دولت ايحاد كرده بود و قرار بوده سفير اين كشور در يكي از كشورهاي آمريكايي شود كه با اقدام به موقع دستگاه قضايي و دستگاه هاي امنيتي و انتظامي، علي زيبا حالت منفرد دستگير و به ايران منتقل شد./م
 عصرخبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار