معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام بر اجرای فیبر نوری برای همه مناطق شهری ایلام تاکید کرد و گفت: با همراهی شهرداری و پیمانکار و عدم اخذ عوارض از او، می توان همه این خدمات را ساماندهی و در کوتاهترین زمان به نتیجه رساند.
کد خبر: ۳۶۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 16 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حشمت اله عسگری روز دوشنبه در ارتباط ویدئو کنفرانسی مسئولان وزارت کشور با استانداری ها با موضوع شهر هوشمند اظهار کرد: با هم افزایی بین دستگاه ها و همراهی شهرداری ها می توان پروژه شهر هوشمند و G-NAF را در شهرها اجرایی کرد.
 
وی افزود: شهر ایلام، شهر کوچکی است و با یک برنامه مناسب می توان نظام به هم ریخته اطلاعات شهری، ترافیک، بحث تردد، صدور قبوض انشعابات برق، آب و گاز و مخابرات در درب منازل، واقعی کردن آدرس ها برای دستگاه های مختلف را ساماندهی کرد.
 
عسگری بر اجرای فیبر نوری برای همه مناطق شهری ایلام تاکید کرد و گفت: با همراهی شهرداری و پیمانکار و عدم اخذ عوارض از او، می توان همه این خدمات را ساماندهی و در کوتاهترین زمان به نتیجه رساند.
 
وی دسترسی هوشمند به اطلاعات شهری و شهر هوشمند را از پروزه های اقتصاد مقاومتی برای پرهیز از دوباره کاری، کاهش هزینه ها اعلام کرد.
 
عسگری تاکید کرد: زیر ساخت های هوشمند سازی باید با مجاب کردن شهرداری ها، ادارات پست، ثبت اسناد و املاک، فناوری ارتباطات و اطلاعات و دیگر دستگاه های خدمات رسان انجام گیرد.
 
وی افزود: شرکت های خدمات رسان اکنون از یک واحد مسکونی دارای آدرس های متعددی هستند که با اجرای G_NAF و ثبت یک آدرس دقیقی با توجه به گستردگی شهرها و توسعه روز افزون آنها و تحولات جهانی و اهمیت آن آدرس دقیقی از یک مکان فیزیکی ثبت می کنند تا علاوه بر کاهش ترافیک، پیشگیری از جرائم مختلف از دسترسی آسان به دستگاه های خدمات رسان بهره مند شوند.
 
در این نشست مدیرکل پست، ثبت اسناد و املاک استان ایلام در خصوص مشکلات شهری در زمینه نبود ساماندهی معابر بدون نام، نصب پلاک های شهری و به روز رسانی و به هنگام کردن اطلاعات شهری نظرات خود را ارائه کردند.
 
همچنین مقامات ارشد وزارت کشور و معاونان استاندارای های سراسر کشور نیز در این ارتباط مستقیم به بحث و بررسی پیرامون چگونگی اجرای پروژه شهر هوشمند و G_NAF پرداختند.
 
مفهوم جی ان ای اف، شاخص معتبری از آدرس های مکانی است که از طریق ارتباط بین داده های متنی و مکانی با آدرس معتبر از دوباره کاری ها و خطاهای مرتبط با نام مستعار آدرس های متعدد را حذف یا کاهش می دهد و دارای مکان فیزیکی واقعی است و آدرس واحد در دنیا ثبت می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار