رئیس هیات تیراندازی ایلام گفت: یکی از راههای پیشرفت و توسعه ورزش را حمایت مالی و فراهم کردن امکانات دانست و ابراز امیدواریی کرد: مسئولان بیشتر به ورزش استان ایلام توجه کنند و کمبود اعتبار را بهانه ای برای حمایت نکردن بیش از حد متعارف از ورزشکاران استان قرار ندهند.
کد خبر: ۳۶۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 16 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛کبری غیاثی اظهار کرد: ورزش تیراندازی استان با وجود استعدادها و ظرفیت های بسیار ،به دلیل نداشتن حامی مالی و عدم توجه مسئولان بازیکنان مدال آور خود را رها کرده و آنها نیز برای استفاده از شرایط بهتر و رسیدن به هدف خود برای تیم های دیگر مدال آوری می کنند که به ضرر این استان و قابل توجیه نیست.
 
وی با اشاره به اینکه کمبود اعتبار مالی حوزه ورزش مساله عام در کشور است افزود: اما این مشکل درایلام نمود بیشتری دارد .
 
وی یکی از راههای پیشرفت و توسعه ورزش را حمایت مالی و فراهم کردن امکانات دانست و ابراز امیدواریی کرد: مسئولان بیشتر به ورزش استان ایلام توجه کنند و کمبود اعتبار را بهانه ای برای حمایت نکردن بیش از حد متعارف از ورزشکاران استان قرار ندهند.
 
رئیس هیات تیراندازی ایلام اظهار کرد: به دلایل ذکر شده بازیکنان مطرح و صاحب مدال رشته تیراندازی با حمایت نشدن از طرف مسئولان برای تیم های دیگر مدال آوری می کنند.
 
وی در ادامه از موفقیت آرمینا صادقیان یکی از استعدادهای مطرح استان اایلام در قالب تیم تیراندازی تیم پاس خبر داد و گفت:این ورزشکار با استعداد در رقابت های لیگ بانوان کشور نیز با حضور100 ورزشکار و هفت تیم به میزبانی تهران در بخش انفرادی رشته تفنگ و تپانچه موفق به کسب مقام سوم برای پاس ناجا شد.
 
خانم غیاثی همچنین از دعوت این ورزشکار برای حضور در اردوی تدارکاتی کویت خبر داد و گفت: این اردو هر ساله با هدف ارتقا سطح فنی ورزشکاران از تاریخ 30 دی تا 6 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.
 
محمد حسین کریمی نیز ورزشکار با استعداد دیگری است که بعد از اصفهان و آذربایجان غربی توانست مدال برنز انفرادی مسابقات زمستانی سلاح های بادی را به خود اختصاص دهد.

800ورزشکار زن و مرد در استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار