معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: فضای مجازی از یک سو تهدید و از سوی دیگر نوعی فرصت تلقی می شود که اگر در این زمینه اطلاع رسانی شود و مردم با تهدیدهای این فضا آشنا شوند می توان از فرصت های آن نهایت استفاده را کرد.
کد خبر: ۳۶۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 17 January 2017
به گزارش تابنلاک ایلام؛حسین کلانتری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مرکز پلیس فتا (فناوری و تبادل اطلاعات) فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: پلیس فتا 2 ماموریت مهم پیشگیری از جرائم سایبری و مبارزه با جرائم حوزه فضای مجازی را بر عهده دارد.

وی با اشاره به تلاش های نیروهای متخصص شاغل در پلیس فتا تاکید کرد: استان ایلام از لحاظ کشف جرایم فضای سایبری در ردیف اولین استان های کشور است.
 
وی بحث آموزش عمومی در حوزه فضای مجازی را یکی از انتظارهای عمومی جامعه اعلام کرد و گفت: با توجه به وقوع برخی جرایم (سرقت و کلاهبرداری به شیوه های نوین در فضای حقیقی و مجازی)، رعایت حداقل موارد حفاظتی و امنیتی توسط مردم به منظور صیانت از اموال خود در فضای مجازی و حقیقی ضروری است.
 
معاون استاندار ایلام اساس همه فعالیت های پلیس در جامعه را بر مبنای احساس آرامش و امنیت دانست و یادآور شد: مردم باید مشاهده کنند که چشمان بیدار و دستان توانمندی در جامعه است که شبانه روز برای امنیت و آرامش آنان تلاش می کند.
 
حسین کلانتری معاون استاندار ایلام، سردار نورعلی یاری و جمعی از فرماندهان انتظامی استان ایلام روز سه شنبه از بخش های مختلف پلیس فتا بازدید و در جریان روند فعالیت های پلیس قرار گرفتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار