مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری جشنواره «رسانه و نماز» در این استان در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 17 January 2017

به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگی دینی به‌ویژه فرهنگ الهی نماز بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار منتشره خود را در رسانه‌های گروهی از جمله سایت‌های خبری، خبرگزاری‌ها و نشریات محل و سراسری تا 25 بهمن سال جاری به دبیرخانه این جشنواره واقع در دبیرخانه کانون‌های مساجد استان ایلام و خبرگزاری شبستان تحویل دهند.

چراغی‌پور با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره به حضور مسئولان در پایان بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، اضافه کرد: می‌توانند به آدرس ایمیل shabestan.ilam@gmail.com  ارسال و یا با شماره تلفن‌های 32220207 و 32240086 تماس حاصل نمایند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: موضوعات جشنواره را نماز، اقتصاد مقاومتی، نماز اقدام و عمل، نماز و مسائل و آسیب‌های اجتماعی، نماز و فرهنگ اسلامی و دینی، بعد فرهنگی نماز، ترویج فرهنگ نماز، مسجد و نماز، رسانه و ترویج فرهنگ نماز، نماز و سیاست، نماز، علم و فناوری، نماز و فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و بخش آزاد و عنوان کرد.

وی عنوان کرد: این جشنواره به  همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان و ستاد اقامه نماز استان و خبرگزاری شبستان دفتر نمایندگی استان ایلام برگزار می‌شود.

چراغی‌پور گفت: آثار ارسالی باید در بازه زمانی بهمن‌ماه سال 94 تا دی‌ماه سال 95 دریکی از نشریات محلی، روزنامه‌های سراسر دارای دفتر نمایندگی در استان و خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و تحلیلی استان منتشر و مرتبط با محورها و موضوع‌های جشنواره باشد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، خاطرنشان کرد: هر فرد می‌تواند 3 اثر را با مشخصات کامل خود و به همراه معرفی‌نامه از نشریه و یا دفتر سرپرستی روزنامه و خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و تحلیلی را در قالب‌های ذکر شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کند

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار