مدیر کل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: مراکز معاینه فنی خودرو در این استان به مناسبت گرامیداشت روز هوای پاک، معاینه فنی خودروها را با تخفیف ویژه انجام می دهند.
کد خبر: ۳۶۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 18 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مازیار سلیمان نژاد روز چهارشنبه  اظهار کرد: معاینه دقیق و فنی خودروها نقشی اساسی در کاهش آلودگی هوا دارد و همچنین نقص در سیستم خودروها منجر به افزایش دود و در نتیجه آلودگی بیشتر هوا می شود.
 
وی با توجه به الزام مالکان خودروها به انجام معاینه فنی خودرو افزود: همه مراکز معاینه فنی خودرو با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست خدمات خود را با تخفیف های قابل ملاحظه 10 تا 50 درصد ارائه می کنند.
 
سلیمان نژاد تاکید کرد: مراکز معاینه فنی شهر ایلام روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری 29 و 30 دی و مراکز شهرستان ها فقط امروز برای ارائه خدمات به مشتریان تخفیف می دهند.
 
به گفته وی، مرکز معاینه فنی ایوان و ایلام 20 درصد، دره شهر 10 درصد و سرابله بین 30 تا 50 درصد تخفیف برای ارائه خدمات به دارندگان خودروهایی که به این مراکز مراجعه کنند در نظر گرفته اند.
 
وی یادآور شد: این فرصت شرایط مناسبی را فراهم می کند تا دارندگان وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی ضمن حصول اطمینان از وضعیت فنی خودرو در حفظ هوای پاک سهیم باشند.
29 دی به نام روز هوای پاک نامگذاری شده است و با هم به سوی هوای پاک شعار امسال این روز است./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار