در اعتراض به رفتار آقای مدیر؛
جمعی از کارکنان بانک" ت" که از رفتار و برخوردهای مدیر امور شعب استان آقای" ک- ا " به ستوه آمده بودند عصر امروز شنبه، مقابل استانداری ایلام تجمع کردند.
کد خبر: ۳۷۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶ 11 February 2017
" رضاخان دوم " و" جبار سینگ " در ایلام!
 
به گزارش تابناک ایلام ؛ یکی از کارکنان معترض در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه مدیر یاد شده" ک – ا " از بدو تصدی این مسئولیت در استان، رفتار تند و خشنی را با همکاران آغاز کرده و تا کنون کوتاه نیامده است، می گوید: متأسفانه وی با توهین، پرخاشگری و دیکتاتورمآبانه با کارکنان برخورد می کند و به هیچ وجه، حرمت همکاران را نگه نمی دارد.
 
وی با اشاره به اینکه این آقای مدیر" ک- ا " بارها خود را « رضاخان دوم » و« جبار سینگ » بازیگر مشهور هندی معرفی کرده است، اظهار می دارد: وی برای نظرات همکاران اندک ارزشی قائل نیست و با تندخویی و ترش رویی به همکاران پاسخ می دهد.
 
عزل بی قید و شرط آقای مدیر؛ خواسته معترضین!
 
یکی دیگر از معترضین نیز با بیان اینکه این آقای مدیر" ک – ا " بارها اعلام داشته است« آمده ام تا شما را ادب کنم و سپس ایلام را ترک کنم »، بیان می دارد: وی با تحکم و دیکتاتوری محض در تلاش است تا اهداف بانک را با تمسک به زور و خشونت محقق کند اما چون اغلب کارکنان از اخلاق و رفتارش به شدت عاصی اند، هیچ رغبت وانگیزه ای به کار و تلاش ندارند.
 
وی با اشاره به اینکه اصلی ترین و مهم ترین خواسته ما معترضین، عزل بی قید و شرط این مدیر بداخلاق و تندخو است، یادآور می شود: وی بارها به فرهنگ و شخصیت ما توهین کرده است و هیچ ارزش و احترامی برای همکاران قائل نیست.
 
یکی دیگر از کارکنان معترض با بیان اینکه اغلب کارکنان این بانک، از خانواده معظم شهداء و ایثارگران هستند، خاطرنشان می سازد: برخورد حسنه، اخلاق نیکو و رفتار مؤدبانه؛ از مهمترین ویژگی های یک مدیر و لازمه افزایش کارایی و بهره وری است اما متأسفانه برخورد، اخلاق و رفتار این آقای مدیر" ک- ا " با هیچ آداب و رسومی همخوانی ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه تنها راه مسکوت ماندن این اعتراضات؛ عزل سریع و بدون چون و چرای وی" ک – ا " از این مسئولیت است، تصریح می کند: امروز در مقابل استانداری تجمع کرده و صدای بلند اعتراض خود را به سمع و نظر مسئولان ارشد استان رسانده ایم تا در سریعترین زمان ممکن در این باره چاره اندیشی کنند چرا که ادامه مدیریت رضاخانی آقای مدیر، آبستن حوادث تلخ و مشکلات زیادی خواهد بود.
 
گفتنی است، کارمندان معترض اعلام داشتند که تا عزل مدیر" ک – ا " و رفتن وی از ایلام، به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد و به اعتراض خود از طرق مختلف  ادامه خواهند داد./م
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهران پور کارمند بانک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
این مدیر بانک تجارت از اخلاق اسلامی بهره ای نبرده است و فقط دنبال پست گرفتن است و میخواهد ایلام برای او یک سکوی پرتاب باشد و هیچ ارزشی برای کارمندان قائل نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار