شرحی بریک اجتماع بی فرجام؛
صبح روز گذاشته تجمع اعتراض آمیز تعدادی از کارکنان بانک تجارت ایلام جنجال خبری را در استان به راه انداخت ما نیز به عنوان نماینده افکار عمومی و در راستای انجام رسالتی که داشتیم در محل حضور یافته مطالبی را به نقل از این افراد در خبر دیروز روی خروجی سایت قرار دادیم.
کد خبر: ۳۷۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 12 February 2017
تابناک ایلام :: به محض پیش آمد این تجمع و نشر خبر اولیه همکار ما تحقیقات کاملی را در این خصوص به انجام رسانده و نتیجه این تحقیقات در ادامه به اطلاع خواهد رسید.
 
 رسالت کار خبری ایجاب می کند حرف های همه طرفین را شنیده و در نتیجه تحلیل خود را به عنوان رسانه بیان نماییم. در مطلب روز گذشته اظهارات معترضین عینا منتشر شد.
 
 سوالات خبرنگار ما در خصوص وضعیت روز بانک تجارت ایلام از سه بخش جامعه پرسیده شده و جواب آنها در سرجمع عنوان می‌شود.
 
 اولین بخش جامعه که مهمترین آن نیز هستند مردم و مشتریان بانک تجارت می باشند. اکثر قریب به اتفاق مردم مشتری مداری و تسهیل در انجام امورات در پنج ماه اخیر را بسیار با ارزش و قابل تقدیر دانستند.یکی از مشتریان بانک تجارت به همکار ما گفت: برای اولین بار ۴ روز بعد از درخواست وامی که دادم ، تسهیلات را از بانک تجارت دریافت کردم .چندین مشتری دیگر بانک تجارت هم به اتفاق به همکار ما گفتند ؛ بعد از مراجعه به شعبات این بانک افرادی از طرف مدیر با ما تماس می‌گرفتند و عنوان می کردند که آیا شما از برخورد و خدمات شعبه بانک تجارت راضی بوده اید؟ یا  اگر مشکلی بود پیگیری کرده و آن را رفع می‌کردند. این نوع برخورد در نوع خود برای ما تحسین برانگیز است .
 
مسئولین استان در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و مدیران ارشد هم در گفتگو با خبرنگار ما عملکرد بانک تجارت در ۵ ماهه گذشته راه قابل قبول و در خور تقدیر دانستند.
 
مهم‌ترین شاخص بانک تجارت از نگاه مسئولین همراهی با سیاست های دولت در اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی و پرداخت سریع و روزافزون وام‌های ازدواج است. کارکنان بانک تجارت هم( البته آنها که شغل کار کردن دارند ) اکثرا از شیوه های به کار گرفته شده برای خدمت بیشتر به مردم در بانک تجارت استقبال  کردند. درتحقیقات به عمل آمده مشخص شده بانک تجارت ایلام در ۵ ماه گذشته رتبه ممتاز کشوری را از لحاظ پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی و پرداخت وام های ازدواج به زوج‌های جوان داشته که این مهم برای خبرنگار این رسانه مستند اثبات گردیده است .
 
جالب است بدانید در بانک تجارت ایلام به مشتریان بعضا سه روزه تسهیلات پرداخت می گردد.
 
 از طرفی منابع معتبر به مواردی از جریانات پشت پرده این تجمع اعتراضات اشاره کرده اند که فعلاً از بیان آن ها خودداری می کنیم.
 
 به هر حال آنچه مسلم به نظر می‌رسد این است که در پنج ماه گذشته سرعت خدمات به مردم و پرداخت تسهیلات در بانک تجارت چند برابر شده است مردم و مسئولین استان هم از عملکرد این بانک رضایت کامل دارند به همین علت نتیجه گرفته می‌شود که این تجمع به هدف خدمت به مردم صورت نگرفته است. شکی نیست که تنبلی برخی افراد عادت کرده به خدمت حداقلی و دریافت حداکثری یکی از علل این تجمع بوده است.
 
 وقتی مدیری پیدا می‌شود که خدمت به مردم با تمام وجود و اجرای دستورات رهبری و برنامه‌های دولت را سرلوحه کار خود قرار می دهد ، پس همه ما وظیفه داریم از این مدیر حمایت کنیم . اتفاقا استان کمتر برخوردار ایلام امروز دقیقاً به اینچنین  مدیر هایی نیاز دارد.
 
 از مسئولین و دستگاه‌های ذیربط هم می‌خواهیم که با بانیان چنین رفتارهایی که به دنبال حاشیه سازی برای خادمین ملت هستند به شدت برخورد کرده و زمینه ی خدمت بیشتر به مردم را فراهم کنند./م
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
من کارمند بانک تجارتم چند تا مسیله را خدمت شما می رسانیم
1- کار پرداخت وام سه روزه را کی انجام میده مدیر یا کارمند
2 - افرادی که از این فرد حمایت می کنند مثل ایشان وابسته به منابع قدرتند
3 - با مردم نمی شود تقابل کرد مثال بزرگش فرزند رضاخانه که این شخص با افتخار خودشو رضاخان می نامه
4 - با مرور سوابق این فرد و استانهای قبلی محل خدمت ایشان می بینیم در ان استانها نیزعلیه ایشان همچین اقداماتی شده
4 - در اخر نتیجه می گیریم قبل این اقا کسی در بانک تجارت کار نمی کرد ه و دریافت حداکثری داشته
5 - مثل قضیه حقوقهای نجومی که مدیران منفعتشو می بردن و پس از افشا مزایا حداقلی کارکنان کاهش پیدا کرد ای ن قضیه هم به انسو میره
6 - یکی از طنز های روزگاره که مدیری که پنچ سطر نمی تونه در رابطه با اقتصاد مقاومتی و کلیات بانکداری صحبت کنه در رابطه با اقتصاد مقاومتی در کشور اول میشه
7 - مدیران دیگری هم در سطح بانک اولند اما اگر به پرونده هایشان مراجعه شود از رهبران سو استفاده در نظام بانکین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
مدیر محترم تابناک لطفا نقل قولهای افراد غیر معتبر را دستمایه اخبار خود قرار ندهید . تجمع 55 نفر از پرسنل که تصف پرسنل ایلام محسوب میگردد تجمع بی نتیجه نیست. اگر شما شرف و غیرت ایلامی بودن را فروخته اید ما هنوز تعصب و شرافت خود راحفظ کرده ایم. بهترین منبع برای کسب خبر خود پرسنل معترض هستند . نه آنان که از دور دستی بر آتش دارند. طبق قوانین موضوعه رسانه ها از شما جهت بررسی و درج واقعیت محض دعوت میشود. ما مدیر هتاک و دیکتاتور نمی خواهیم . انقلاب ما انقلاب ارزشها بود. واقعا درج شرح کذب شما رسالت و صداقت شما را زیر سوال برد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
رفتار مدیر با کارکنانش ربطی به رضایت مردم از بانک ندارد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
فکرمیکنم هنوز زود بود که شما بعنوان یک رسانه نسبت به یک اعتراض این موضع گیری شتابزده را نسبت به عملکردیک مدیربا سابقه کاملا روشن که برهمگان واضع میباشد اتخاذنمایید.
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
من اخیرا مطلبی واقعی را راجع به تحصن کارکنان بانک ت ایلام نوشتم و مطلب دوم شما را دور از واقعیت دیدم اما چون مطلب ئر نظرات مردمی چاپ نشد فهمیدم که شما هم طرفدار زر و زورید و از اینکه چندین سال شما را تبلیغ نموم از خودم متنفر شدم و زین پس عکس انرا اجرا می کنم کاش ذره ای از کارهای این مدیر را می دانستید کاش می فهمیدید که چه مقدار و از کجا و برای چه کسانی هزینه می کند
ارسلان اقبالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
ازپیگیری شما کمال تشکر و قدر انی را دارم از اینکه پشت پرده جریان تحصن برای عموم روشن کردید بسیار سپاسگزارم
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
آقای اصغری شاید ضاهرا رفتارش تند باشد ، اما توو دلش چیزی نیست و مهربان است.من یک پرسنل بانک تجارت در گیلان هستم وقتی آقای اصغری اینجا بود شاید واسم کاری نکرد ولی درکل هوای پرسنل ضعیف رو داشت و با نان کسی بازی نمیکرد...
وقتی از گیلان رفت فهمیدم ک دوره اصغری از الان بهتر بوده...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
رفتار آقای اصغری مثل رفتار با محکومین با اعمال .... است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
ایشان دم ازعدالت میزنن ولی پای عمل میرسه فراموش میکنند.عده ای متملق وچاپلوس دوروبرش هستن که از ایشان یه آدم عقده ای وبدبین با آوردن.
ضمنا حق عده زیادی از کارکنان بانک تجارت راضایع کردند که فقط باید به خداشکایت برد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار