سرهنگ ناصری؛
رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه بارش برف در گردنه های قلاجه و قلندر ادامه دارد گفت: رانندگان بایستی برای تردد از این محورها، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
کد خبر: ۳۷۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 13 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ"محسن ناصری  اظهار داشت: از شب گذشته با شروع بارش نزولات جوی ، شاهد بارش برف در محورهای مواصلاتی و برف گیر استان هستیم و عوامل راهداری عملیات برف روبی  را در دستور کار قرار داده اند.

وی با بیان اینکه تمامی مسیرهای مواصلاتی استان باز است گفت: در مسیر میمه و آبدانان به محله تختان شاهد ریزش سنگ و خاک به جاده بودیم که با کمک عوامل راهداری این مسیر نیز پاکسازی شد و مشکل خاصی وجود ندارد.
 
رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: با توجه به بارش برف  و لغزنده بودن محورهای مواصلاتی می طلبد که رانندگان عزیز با سرعت مطمئنه تردد و از سرعت و سبقت ها غیر مجاز پرهیز کنند و در طول مسیر ضمن اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه خود، سوخت لازم،لباس گرم،غذای کنسرو شده و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

سرهنگ ناصری در پایان گفت: گشت های ثابت و سیار پلیس راه در محورهای مواصلاتی به صورت شبانه روز حضور دارند و بر رفتار رانندگان نظارت و با تخلفات حادثه ساز برخورد می کنند.  /م

برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار