رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای بدره گفت : با وجود بارش شدید و بی سابقه تگرگ در بدره تمامی مسیرهای ازتباطی باز است ورفت وآمد جریان دارد.
کد خبر: ۳۷۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 13 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین میرزایی درگفت و گو با خبرنگار ما گفت : عملیات  کنترل و نگهداری مسیرهای اصلی وفرعی از صبح امروز بوسیله ماشین آلات راهداری انجام شده وتگرگ روبی مسیرها بطورکامل صورت گرفته است.
 
میرزایی همچنین گفت :اکیپ های راهداری در کلیه مسیرهای مورد نیاز استقرارپیدا کرده اند تا نسبت به خدمات رسانی کامل و ایجاد ایمنی در راه ها اقدام نمایند.
 
وی با اشاره به اهمیت کاهش تصادفات جاده ای گفت : رانندگان لازم است با توجه به میزان زیادنزولات جوی  و پیام های مسئولین ستاد بحران و نهاد های مرتبط  ،نسبت به این امر توجه بیشتری نموده و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند.
 
رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای بدره تاکید کرد: به هنگام بارندگی  و شرایط نامساعد جوی لازم است همشهریان از تردد های غیر ضروری خودداری کرده و درصورت لزوم نیز به پیام ها و توصیه های مراجع ذیربط توجه نمایند.
 
وی بااشاره به  خدمات مداوم وهمیشگی  اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در تمام  طول سال به یادآور شد : با تجهیز این اداره به ماشین آلات و دستگاه های لازم ،اصلاح و بازسازی مسیر ها و کنترل روزانه و تمام وقت جاده ها توسط پرسنل این اداره انجام می گیرد تا با کاهش مشکلات ترافیکی وجاده ای بتوانیم شاهد مسافرتی بی خطر و ایمن  برای هموطنان باشیم ./م

برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار