مدیر کل پزشکی قانونی ایلام گفت: حوادث ناشی از کار در این استان در 10 ماه منتهی به دی سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال 18 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۷۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 15 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر ساسان روندی اظهار کرد: در این مدت 306 مورد حادثه کار در اداره کل پزشکی قانونی این استان به ثبت رسیده که در مدت مشابه پارسال 258 مورد بوده است.
 
وی در عین حال از کاهش شمار حوادث کاری منجر به فوت خبر داد و افزود: 10 نفر امسال در اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 15 مورد بوده است.
 
مدیر کل پزشکی قانونی ایلام با تاکید بر لزوم توجه دستگاه های مرتبط و کارفرمایان به آموزش نیروی کار افزود: آموزش های شغلی در جلوگیری از حوادث ناشی از کار از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
روندی به میزان پرونده های نزاع در استان در مدت یاد شده(10 ماهه سال جاری) اشاره کرد و یادآور شد: آمار پرونده‌های نزاع فردی و جمعی در این استان در 10 ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود سه صدم درصد افزایش یافته است.
 
وی تاکید کرد: تعداد کل پرونده‌های تشکیل شده نزاع در این استان در 10 ماهه سال جاری 6 هزار و 136 مورد است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 6 هزار و 134 مورد بوده است.
 
مدیر کل پزشکی قانونی ایلام به آمار تصادف نیز اشاره کرد و گفت: در 10 ماهه اول سال جاری سه هزار و 32 مورد تصادف در این اداره کل به ثبت رسیده است که به نسبت مشابه سال گذشته که 2 هزار و 506 مورد بوده است افزایش 20 درصدی را نشان می دهد.
 
روندی گفت: در این مدت(10 ماهه سال جاری) 113 حادثه ترافیکی منجر به فوت رخ داده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل که 137 مورد بوده است، افزایش را نشان می دهد./م
ایرنا

برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار