مسئول واحد تاکسیرانی شهر ایوان گفت: بیش از 384 میلیون ریال اعتبار صرف نصب جدا کننده های فیزیکی خیابان های اصلی این شهر با هدف کاهش تصادفات شد که روند اجرای این عملیات در حال انجام است.
کد خبر: ۳۷۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 15 February 2017
به گزارش  تابناک ایلام ؛ حجت اله ایمانی  اظهار کرد: خیابان امام خمینی (ره) بعنوان یکی از اصلی و پرتردد ترین خیابان های شهر به علت نداشتن جدا کننده فیزیکی شاهد بی نظیمی ترافیکی و تصادف های زیاد بود که با همت شهرداری و برای رفع معضل ترافیک و کاهش تصادف در این مسیر، جدا کننده فیزیکی نصب شد.
 
وی با بیان اینکه خیابان امام یکی از مسیرهای کلیدی برای تردد خودروها است، افزود: این خیابان محل عبور و مرور وسایل نقلیه زیادی است که ایجاد جدا کننده فیزیکی تا حد زیادی مشکلات را کاهش داده است.
 
ایمانی گفت: این جدا کننده ها از روبروی مدرسه شهید رضایی تا میدان امام به طول یک هزار و 300 متر و جهت روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات نصب شده و اجرای کامل آن تا پایان بهمن به اتمام می رسد.
 
وی در خصوص تعویض تاکسی های فرسوده نیز افزود: طی 2 سال گذشته 40 دستگاه از خودروهای تاکسی فرسوده این شهر تعویض و خودروهای جدید جایگزین آنها شده اند و قرار است تا پایان سال 95 چند دستگاه خودرو دیگر نیز به ناوگان تاکسیرانی اضافه شود.
 
ناوگان حمل و نقل عمومی ایوان دارای 164 دستگاه تاکسی است،امسال با هماهنگی شورای ترافیک شهرستان پنج عدد سرعت کاه در ورودی و خروجی شهر و همچنین خیابان 22 بهمن با هدف کاهش سرعت وسایل نقلیه و پیشگیری از وقوع تصادفات تعبیه و نصب شده است./م
ایرنا
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار