امام جمعه چرداول با قدردانی ازخدمت دولتمردان تدبیر و تلاش مسوولان استان ایلام گفت: دولت تدبیر و امید علیرغم مشکلات مالی خدمات ارزشمندی دردورترین مناطق محروم کشور انجام داده است.
کد خبر: ۳۷۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 16 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام احمد امرایی روز پنجشنبه در همایش فرمانداران استان ایلام که در سرابله برگزار شد افزود: مشکلات و نارسائی ها زیاد است و مسئولین با اخلاق حسنه، تعامل و ارتباط دوستانه با مردم در رفع کمبودهای آنها تلاش کنند.
 
وی یادآور شد: در دولت گذشته پول و اعتبارات سر ریز کرده بود ولی دولت تدبیر با موانع و مشکلات متعددی مواجه است ولی با این اوصاف خدمات دولت قابل تقدیر است.
 
امام جمعه چرداول خطاب به استاندار و فرمانداران گفت: مدیران استان ایلام تلاش های زیادی را برای رفع این کمبودها انجام می دهند و حرکت مدیران ارشد استان قابل تقدیر است.
وی حضور باشکوه مردم در22بهمن برگ زرینی دیگر از تاریخ روشن مردم در عمر با برکت انقلاب اسلامی و سدی محکم در برابر دسیسه های دشمنان بود.
 
حجت الاسلام امرایی همچنین خواستار تغییر نام شهرستان چرداول به زاگرس شد.
 
ارتقا بخش هلیلان به شهرستان و دهستان بزرگ آسمان آباد به بخش از دیگر خواسته های امام جمعه سرابله بود.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ همایش فرمانداران ایلام در شهر سرابله با حضور استاندار، معاون سیاسی و فرمانداران ده شهرستان استان ایلام روز پنجشنبه برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار