فرمانده انتظامی شهرستان مهران از دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو خبر داد و گفت: این فرد در مراحل تحقیقات به 20 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرده است.
کد خبر: ۳۷۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 16 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ میرعباس شهبازی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی تاکید کرد: با بررسی های میدانی و اقدامات تخصصی پلیس آگاهی سرنخ هایی در خصوص شناسایی و شگرد سارق یا سارقان بدست آمد.
 
سرهنگ شهبازی ادامه داد: ماموران با بررسی شیوه سرقت، سارق سابقه داری را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
 
وی گفت: در بازجویی های به عمل آمده پلیس، متهم تاکنون به 20 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرده است و پرونده او جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان مهران در پایان از شهروندان خواست، ضمن رعایت هشدارهای پلیسی خودرو خود را در اماکن امن پارک و به سیستم های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل کنند.

** کشف مقادیری لوازم یدکی خودرو در مهران
رئیس اداره تعزیزات حکومتی مهران از کشف مقادیری وسایل یدکی خودرو به عنوان کالای قاچاق از داخل خودرو یک فرد تبعه عراق در مرز بین المللی مهران خبر داد.
 
خیرعلی طهماسبی پور اظهار کرد: این فرد قصد ورود کالاهای قاچاق به داخل کشور را
داشت که با هوشمندی ماموران دستگیر و پس از توقیف خودرو پلاک موقت با توجه به غیر قانونی بودن وسایلی که قصد ورود آنها به کشور را داشت برای فرد خاطی پرونده تشکیل شد.
 
وی افزود: پرونده این فرد در شعبه قاچاق کالا مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از اخذ دفاعیات متهم و بررسی اوراق پرونده تخلف فرد احراز شد و شعبه تعزیرات حکومتی طی دادنامه ای متهم را به پرداخت 100 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالای مشکوفه محکوم کرد.
 
 طهماسبی پور گفت: همچنین با توجه به تمهیدات و اخذ تامین مناسب از جمله ضبط خودرو حامل که با پلاک کشور عراق و به صورت موقت مجوز ورود گرفته بود، مطابق قانون تا وصول جریمه و پرداخت مجازات مقرر در رای صادره خودرو در توقیف است.

** خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند
سرپرست انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند.
 
سرهنگ خسرو تنها در دیدار با خانواده شهید حمید تام اظهار کرد: ایثار و فداکاری شهدا مسیر تعالی و پیشرفت روز افزون را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.
 
وی در این دیدار که با هدف تجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد، با تجلیل از صبوری خانواده معظم شهیدان یادآور شد: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.
 
سرپرست انتظامی شهرستان ملکشاهی افزود: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یادشان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود.
 
سرهنگ تنها با بیان اینکه پلیس شهرستان ملکشاهی قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنها است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت مانند میراثی گرانبها در ذهن ملت ایران باقی‌ مانده و برای حفظ و مصونیت آن از آفت تحریف، دیدار با خانواده شهدا راهگشا خواهد بود.

** دستگیری سارق منازل مردم شهرستان درآبدانان
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: سارق منازل مسکونی شهرستان آبدانان شناسایی و دستگیر شد.
 
سرهنگ پرویز جعفری اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تحقیقات به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس، سارق منازل مسکونی که با شگرد های خاص در سطح شهرستان که بطور خاص از منازل سرقت می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
 
سرهنگ جعفری تاکید کرد: این سارق حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده به جرم خود اعتراف و تا کنون به چند فقره سرقت معترف شده است
 
فرمانده انتظامی آبدانان افزود: در این فرماندهی پیشگیری ازسرقت و آزاد نگذاشتن سارقان سابقه دار و شناسایی مناطق جرم خیز و ساعات سرقت مورد کار کارشناسی قرار گرفته که با این کار به نتایج خوبی دست یافته ایم.
 
سرهنگ جعفری به استفاده از ظرفیت های مردمی در شناسایی سارقان نیز اشاره کرد و یادآور شد: مردم با نیروی انتظامی رابطه بسیار خوبی دارند و از حافظان نظم و امنیت پشتیبانی می کنند و بیشتر ماموریت های پلیس با کمک مردمی به انجام می رسد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار