معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران؛
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با تاکید بر اینکه آمریکا الان از نظر سیاسی و اقتصادی آشفته و ترامپ دچار تناقض گویی شده است، گفت: اگر پشت سر ولایت راه خود را ادامه دهیم، پیروزی نزدیک است و همانطور که شاه و صدام را شکست دادیم بر دشمنان دیگر هم پیروز خواهیم شد.
کد خبر: ۳۷۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 17 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سردار محمدرضا نقدی در یادواره شهدای عملیات والفجر 5 و شهدای ایل شوهان رشادت با بیان اینکه در تاریخ این ایل، مبارزه با رضاخان و رژیم ستمشاهی، آشکار است، اظهار کرد: این ایل همواره پیشتاز و پرچمدار مبارزه با ستمگران و حماسه آفرین دوره دفاع مقدس بوده است و در اغلب محورهای جنگ با رشادت دفاع کرده‌اند.

وی افزود: عشایر این منطقه با سلاح ساده در مقابل دشمن ایستادند و حماسه‌های بزرگی را آفریدند و دشمن را از قطع محورهای مواصلاتی ناامید کردند و عملیات والفجر 5 را رقم زدند و شهیدان نام‌آوری چون شهید «عدنان سابوته»، «ملکی» و «رستمی» و سایر شهیدان مانند نوجوان‌ترین شهید یعنی «علی جرایه» را تقدیم اسلام کردند و دشمن را جای خود نشاندند.

نقدی اضافه کرد: این شوهان در مجموع 203 شهید عزیز را فدای انقلاب و اسلام کردند که نسبت به جمعیت این ایل در آن زمان نسبت بالایی بوده و فداکاری آنها در آن زمان پرچمی برای افتخار ماست و ریشه در ولایتمداری آنان دارد و عشق به ولایت و اطاعت از آن در این ایل موج می‌زند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: اگر رهبر انقلاب از ما اقتصاد مقاومتی می‌خواهد، مردم این خطه در این امر پیشقدم و اهل کار و تلاش‌اند و امروز بخش زیادی از مواد غذایی مردم کشور توسط عشایر استان ایلام تامین می‌شود و عشایر ما همواره در تولید پیشقدم هستند همان گونه که با ساده‌ترین امکانات از خود دفاع کردند و امروز بهترین تولید را دارند و مردم دیگر هم باید از عشاید یاد بگیرند و با اخلاص ایستادگی و حرکت کنند .

وی با اشاره به اینکه سیاستمداران هم باید از عشایر یاد بگیرند که می‌شود با امکانات ناچیز روی پای خو د بایستند و دست خود را به سوی دشمن دراز نکنند و مقاومت و تولید کنند، گفت: پیام شهیدان هم همین است که با کمترین امکانات ایستادگی کنیم چرا که در آن زمان با کمترین امکانات مقاومت کردیم و الان مقاومت ساده‌تر است چون امکانات داریم. ملت ما در مقابل آمریکا قیام کرد و مستشاران آن کشور را از ایران بیرون کرد و همچنین لانه جاسوسی را فتح کردیم و در حال حاضر قدرتمندیم و می‌توانیم در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

نقدی با تاکید بر اینکه امروز اوضاع آمریکا آشفته است و ترامپ درمانده شده و آشفتگی و تظاهرات در این کشور گسترش یافته است، اظهار کرد: آمریکا با وجود ابرقدرت بودنش امروز ذلیل است و اگر رییس جمهور آمریکا می‌خواهد به کشوری برود هیچ کس از او استقبال نمی‌کند. برای مثال 2 میلیون در انگلستان امضا کردند تا ترامپ به این کشور نرود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: آمریکا الان از نظر سیاسی و اقتصادی آشفته است و ترامپ دچار تناقض گویی شده و وعده‌های خود را پس می‌گیرد و وضعیت این کشور مانند دوره پهلوی در نیمه دوم سال 1357 است و اگر استقامت کنیم و پشت سر ولایت راه خود را ادامه دهیم پیروزی نزدیک است و همانطور که شاه و صدام را شکست دادیم بر دشمنان دیگر هم پیروز خواهیم شد.

نقدی در پایان گفت: عشایر استان ایلام و ایل شوهان با ایستادگی برای همه منطقه الگو هستند و به زودی همه ملت‌ها مخصوصا یمن از دست ستمگران آزاد خواهد شد و مقاومت و پیروزی‌ها زمینه فراهم شدن ظهور ولی‌عصر (عج) خواهد بود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار