درحالی به زمان ثبت نام نامزدهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهروروستا نزدیک می شویم که تجارب دوره های قبل حاوی مواردی مهم برای اعلام کاندیداتوری و برنده شدن دراین پیکار سخت می باشد تا باعمل به آنها از این کارزارموفق خارج شد.
کد خبر: ۳۷۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 18 February 2017

تابناک ایلام ::درحالی به زمان ثبت نام نامزدهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهروروستا نزدیک می شویم که تجارب دوره های قبل حاوی مواردی مهم برای اعلام کاندیداتوری و برنده شدن دراین پیکار سخت می باشد تا باعمل به آنها از این کارزارموفق خارج شد:
 
1- وجود چند نفر تحصیلکرده بیکار،این افراد حتما باید خدمت مقدس سربازی را به اتمام رسانده و چند صباحی هم درخانه با مشکلات ناشی از بیکاری دست و پنجه نرم کرده و به درجه لازمی از افسردگی رسیده باشند.
 
2-افرادی که درطول افسردگی فوق  به شکل کاملا هشیارانه و بدون اینکه خانواده هایشان متوجه شوند درطول روز دو یا سه نخ سیگار استعمال نموده باشند،به دلیل کسب درجه ای مناسب از روشنفکری   موجه تر هستند.
 
2-چند نفر از دوستان وفامیل که از ماه ها قبل با درخواست های متعدد از شما خواسته باشند برای نجات شهر و جامعه از سوء مدیریت و بی بند وباری اقتصادی و اجتماعی آستین بالا زده وبه درخواست های آنان جهت اعلام کاندیداتوری پاسخ مثبت دهید.
 
3-دوستان فوق بایدحضوری فعال در فضای مجازی داشته و با ایجاد کمپین های متعدد و با نام های متفاوت ،دعوت واقبال عمومی از نامزد احتمالی را افزایش دهند.
 
4-اخذ یک یا چندفقره وام مضاربه ای  از بانک های عامل که سود این وام مضاربه اصلا مهم نیست چون قطعا عضویت شوراها درآمدی بالاتر از 35 درصد سود ناچیز وام های بانکی خواهد داشت.
 
5-تهیه تعدادزیادی ادعیه و اذکار مقدس که کاربرد آنها درهنگام تبلیغات برای تضمین قول همشهریان الزامی است
 
6-چند نفر از دوستان زبده ،با هیکل ورزشی وخستگی ناپذیرکه از هم اکنون خود را برای پیاده روی های طولانی و گشت های خانه به خانه آماده نمایند.
 
7-برای کسب بهترین نتیجه ازگشت های خانگی بهتر است تیم گشت شما چند روز قبل از شروع تبلیغات شام و نهاررا مهمانتان باشندتا به آینده کاری شما امیدوار بمانند.
 
8-با توجه به نقش بی بدیل بانوان دراین عرصه و حضور صددرصدی آنان در پای صندوق های رای ، زمینه سازی برای کسب آرای این قشر ازجامعه به همه هزینه های آن می ارزدولذا تلاش زیادی برای کسب این آرا رامد نظر قرار دهید.
 
9-نکته مهم تهیه لیست کامل از خانواده هایی است که به هر نحو ممکن از زمان انقراض دایناسور ها تا نسل حاضر به شما و اجدادتان وابستگی نسبی و سببی دارند و می توان به آنها گفت فامیل !
 
مواردفوق حاصل سال ها مشارکت مدنی وحضورپرشوردرمدیریت شهری و روستایی ماست که با مطالعه فراوان وکسب نظرات متعددبه دست آمده و بی هیچ چشم داشتی دراختیارهمشهریان عزیزقرارمی گیرد بلکه با تاسی به این مواردشوراهایی پرتوان ،تحول گرا ومدیر ومدبردردوره پنجم شکل گرفته و خرده مشکلات و گرفتاری های  باقی مانده استان را ریشه کن نمایند./م

برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی طلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
متاسفانه، در استان ایلام،به شورا به عنوان یک سکوی پرتاب نگاه میکنن.
البته شوراها در شهرهای کوچک،اختیار عمل خاصی ندارند.
ف کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
شورا در روستا فقط برای مهر کردن درخواست هاست و عملا کار مفیدی انجام نمی دن، حال یا واقعا قانون اجازه نداده که بعید است، یا اکثر اعضا توان کار کردن را ندارند که دومی محتمل تر است،در روستاها اکثر افرادی که عضو شورا هستند اغلب با وظایف شورا اشنایی کامل ندارند و این عدم اشنایی با وظایف و مسئولیت ها، انها را نا کار آمد و کم توان کرده ،پس کسی که میخواهد نامزد شورا شود اول باید قانون و وظایف را بشناسد ،دوم این توان را در خود ببیند که میتواند خدمتی انجام دهند،شورایی که در مقابل بخشداریها و فرمانداریها از حق مردم دفاع نکند عملا خنثی است ،تجربه ی 20ساله گویای این کلام است.متشکرم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار