فرماندار ملکشاهی طرح تحول نظام سلامت را یکی از موثرترین طرح ها در زندگی اهالی این شهرستان کمتر توسعه یافته عنوان کرد و گفت:احداث دی کلینیک تخصصی ملکشاهی از جمله برکت های طرح تحول نظام سلامت است.
کد خبر: ۳۷۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 18 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛اسد قاسمی افزود: با توجه به اینکه در سال های گذشته این شهرستان مشکلات عدیده ای در حوزه بهداشت درمان داشت یکی از خواسته ها و نیازهای مهم مردم ارتقا وضعیت بهداشت و درمان و ایجاد و احداث یک بیمارستان بود .
 
فرماندار ملکشاهیی یاداوری کرد: با سفر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به ملکشاهی همزمان با سفر دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری به استان کلید احداث یک دی کلینیک تخصصی در ملکشاهی زده شد و این پروژه مهم و زیربنایی در دست ساخت و ساز قرار گرفت.
 
وی گفت: هم اکنون این پروژه در قالب طرح تحول سلامت دولت تدبیر و امید در حال احداث است ،فاز اول آن با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال تمام شده و فاز دوم این پروژه با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در دست ساخت و ساز قرار دارد که امید واریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد .
 
فرماندار ملکشاهی اضافه کرد : این دی کلینک تخصصی از امکانات و تجهیزات پیشرفته پزشکی و درمانی نظیر دستگاه های جدید دیالیز، تجهیزات نوین آزمایشگاهی و رادیولوژی، اتاق عمل جراحی ، اورژانس، سونوگرافی و سایر امکانات برخوردار است .
 
اسد قاسمی همچنین با اشاره به رضایتمندی مردم شهرستان ملکشاهی از طرح تحول سلامت دولت تدبیر و امید خاطر نشان کرد: ایجاد پزشک خانواده ، سامانه الکترونیک سیب یا همان سیستم یکپارچه سلامت ، تجهیز و بهسازی خانه بهداشت های روستایی و کاهش هزینه های حوزه سلامت کمک شایانی به مردم در حوزه بهداشت و سلامت کرده است.

وی افزود : در حال حاضر نیز 3 پزشک متخصص اطفال و داخلی در ایام هفته در چهار مرکز بهداشت و درمان شهرستان به مردم خدمات رسانی می کنند. /م

برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار