دبیر اجرایی نمایشگاه سراسری کتاب ایلام از حضور 200 ناشر از مناطق مختلف کشور در دهمین نمایشگاه سراسری کتاب این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲ 18 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ واحد زهرایی بیان کرد: این نمایشگاه سراسری برای دهمین دوره هشتم تا 13 اسفندماه جاری در محل موسوم به انبار غله شهر ایلام برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری موسسه فرهنگی، هنری عصر پیام ایلام، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، بانک شهر معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و استانداری برپا خواهد شد.
 
وی گفت: کتاب های این نمایشگاه با موضوع های مختلف آموزشی، تاریخی، علمی، روانشناسی، مذهبی، تاریخی، ادبیات، ورزشی، کودک و نوجوان و غیره است که به منظور رفاه حال مردم با 30درصد به بازدید کنندگان عرضه خواهد شد.

زهرایی ترویج فرهنگ مطالعه و ارائه تازه های نشر را از مهم ترین اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد و گفت: در حاشیه این نمایشگاه برنامه های جانبی نیز اجرا خواهد شد.

نهمین دوره نمایشگاه سراسری کتاب ایلام سال گذشته در محل انبار غله شهر ایلام و در فضایی به گسترده سه هزار و 600 متر مربع برپا شده بود که تعداد بیش از 280 ناشر از استان های مختلف کشور حضور پیدا کرده بودند./م
ایرنا
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار