سرپرست پلیس راه استان ایلام گفت: 3 دستگاه خودرو با بيش از 52 ميليون ريال جريمه پرداخت نشده در محور دهلران توقيف و به پارکينگ انتقال داده شدند.
کد خبر: ۳۸۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 19 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ"رضا همتی زاده"  گفت: ماموران پلیس راه دهلران این 3 دستگاه خودرو را در محورورهای برون شهری این شهرستان توقیف کرند.

وی با اشاره به اینکه این 3 وسیله نقلیه شامل یکدستگاه کامیون و دو خودرو سواری می باشند ، گفت: در بررسی سیستم های پلیس راه مشخص شد هر 3 خودرو دارای خلافی پرداخت نشده بیش از 52 میلیون ریال می باشند.

سرپرست پلیس راه استان ایلام  در ادامه به اقدامات کنترلي در عرصه ترافيک جاده اي اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدامات بطور مستقيم در اصلاح رفتار رانندگان و تامين امنيت ترافيک نقش دارد و در دستورکار پليس راه استان قرار دارد.

وی بر برخورد قاطع و بدون اغماص با رانندگان داراي رفتار پرخطر و رانندگاني كه از سلامت جسمي و سلامت روحي برخوردار نيستند تاکید کرد.  

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد:توقيف خودروهايی که مرتکب دو تخلف همزمان حادثه ساز شوند و خودروهایي که تخلفات آنها بالاي 10 ميليون ريال است از اقداماتی خواهد بود که پلیس راه استان در محورهای برون شهری استان در دستور کار قرار خواهد داد./م


برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار