امام جمعه دره شهر گفت: طرح تحول سلامت یکی از موفق ترین طرح های اجرا شده دولت یازدهم و در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش هزینه های خانواده بیماران است.
کد خبر: ۳۸۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 19 February 2017
به گزارش  تابناک ایلام؛ حجت الاسلام محمد جواد قنبربیگی  اظهار کرد: این طرح کشوری چهره درمان و بهداشت در نقاط مختلف بویژه مناطق محروم از جمله دره شهر را متحول و دگرگون ساخت.
 
وی افزود: در شهرستان دره شهر که در گذشته مردم با مشکل های زیادی در حوزه درمان و بهداشت مواجه بودند با اجرای طرح تحول نظام سلامت، بخشی از معضل های درمانی و بهداشتی بر طرف شد.
 
حجت الاسلام قنبربیگی با بیان اینکه این شهرستان در محل تلاقی شهرستان های آبدانان، بدره، پل دختر و رومشکان قرار دارد، تاکید کرد: روند توسعه تامین تجهیزات و امکانات بیمارستانی مورد نیاز و بهسازی و نوسازی فضاهای درمانی این منطقه باید شتاب بیشتری بگیرد.
 
رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) دره شهر هم گفت: 20 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات پزشکی از ابتدای طرح تحول سلامت تاکنون هزینه شده است.
 
دکتر اردشیر احمدی افزود: تهیه و نصب یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال و استقرار آمبولانس تیپ c مجهز به تخت های ICU و CCU از جمله این خدمات است و تهیه یک دستگاه سی تی اسکن نیز در دستور کار قرار دارد.
 
وی اظهار کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان دره شهر 12 پزشک متخصص در رشته های اطفال، داخلی، قلب، سونوگرافی، جراحی عمومی، زنان، روانپزشک به طور دائمی و چشم پزشک نیز به صورت پاره وقت در بیمارستان مستقر هستند.
 
دکتر احمدی در مورد موضوع بهسازی فضای بیمارستان گفت: بیش از 10 میلیارد ریال برای بهسازی این فضای درمانی همچون هتلینگ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی هزینه شده و با تامین امکانات درمانی مورد نیاز و تجهیز فضاهای بیمارستان، آمار اعزام بیماران به خارج از شهرستان از 100 مورد به 25 مورد در ماه رسیده است.
 
وی یادآور شد: ایجاد بخش هایی چون روانپزشکی و توسعه بخش NICU ( مراقبت های ویژه نوزادان)، متخصص داخلی و متخصص مغز و اعصاب در دستور کار قرار دارد که این بخش های توسعه ای در سال های آینده به فضای بیمارستان این شهرستان اضافه می شود./م
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار