امسال تاکنون بیش از ۵۹۰ میلیون ریال اعتبار در زمینه خدمات تربیتی، علمی ، آموزشی و افزایش سطح بینش خانواده های مددجوی شهرستان آبدانان هزینه شده است.
کد خبر: ۳۸۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 19 February 2017

امسال تاکنون بیش از ۵۹۰ میلیون ریال اعتبار در زمینه خدمات تربیتی، علمی ، آموزشی و افزایش سطح بینش خانواده های مددجوی شهرستان آبدانان هزینه شده است.

تعداد 400 مددجوی مورد حمایت امداد شهرستان آبدانان از ابتدای امسال تاکنون از خدمات و برنامه های اردویی این نهاد بهره مند شده اند.

به گزارش تابناک ایلام،علی جاسمی مدیر امداد شهرستان آبدانان بیان کرد: خانواده های بهره مند شده از خدمات اردویی این نهاد ، مددجویان دانش آموز، دانشجویان و خانواده های آنها بوده و برنامه های اردویی هم شامل اردوهای زیارتی مشهد مقدس ، عتبات عالیات ، مرقد مطهر امام «ره» و راهیان نور بوده است.

وی افزود: جهت برگزاری این اردوها بیش از 437 میلیون ریال از محل اعتبارات فرهنگی این نهاد و همچنین مشارکت افراد نیکوکار هزینه شده است.

جاسمی تصریح کرد: از آنجایی که استان ایلام با بیش از 400 کیلومتر مرز مشترک با کشور یکی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بوده است در طول سال برگزاری اردوهای راهیان نور مددجویان این شهرستان در مناطق عملیاتی مهران و دهلران از برنامه های اردویی حوزه فرهنگی شهرستان آبدانان است.

وی افزود: در همین ارتباط امسال بیش از 100 مددجوی مورد حمایت کمیته امداد این شهرستان در قالب اردوی راهیان نور از منطقه عملیاتی شرهانی در شهرستان دهلران استان ایلام بازدید کرده اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان آبدانان به خدمات فرهنگی این نهاد به خانواده های مددجو اشاره کرد و گفت: امسال تاکنون بیش از ۵۹۰ میلیون ریال اعتبار در زمینه خدمات تربیتی، علمی ، آموزشی و افزایش سطح بینش خانواده های مددجوی این شهرستان هزینه شده است.
جاسمی افزود: از تعداد بیش از یک هزار نفر دانشجو و دانش آموز تحت حمایت این نهاد در آبدانان، ۶۶۷ نفر آنها دانش آموز و ۳۴۴ نفر دیگر نیز دانشجو هستند که تمامی خدمات ارائه شده به آنان رایگان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار