رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار عرضه کالا و خدمات ویژه نوروز در ایلام از روز گذشته اول بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 20 February 2017
به گزارش تابناک ایلام  ؛مهدی شریفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در آستانه سال جدید، قیمت برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام تحت تاثیر قرار گرفته و به لحاظ نظارت از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.
 
وی از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ایام عید نوروز در این استان با حضور 30 اکیپ بازرس و کارشناس خبر داد و افزود: در این طرح نظارت و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی مورد نظر به ویژه واحدهای عرضه کالاها در اولویت نظارت قرار دارد.
 
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: 60 بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستان ها در این ایام بر فعالیت بازار و واحدهای صنفی، میادین میوه و تره بار نظارت و بصورت مداوم گروه های کالایی پر مصرف را رصد و پایش می کنند.
 
شریفی تاکید کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.استان ایلام 22 هزار واحد صنفی دارد.
 
در سطح استان ایلام هشت اتاق اصناف فعال است و تنها شهرستان های تازه تاسیس بدره و سیروان اتاق اصناف ندارند که تاسیس این نهاد اقتصادی در این دو شهرستان در حال انجام است./م
ایرنا
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار