دراولین بازی از لیگ قهرمانان آسیا؛
درنخستین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم های استقلال ایران و الاهلی امارات در دبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برد دو بر یک الاهلی به پایان رسید.
کد خبر: ۳۸۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸ 20 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛برای استقلال دراین دیدار،رحمتی،جانواریو،پادوانی،زکی پور،حیدری،نورافکن،ابراهیمی،برزای،اسماعیلی،قربانی وکاوه رضایی در ترکیب ثابت منصوریان قرار گرفتند.
 
نیمه اول ودر دقیقه 6 ضربه دیوک با اختلاف زیاد از کناردروازه استقلال به بیرون رفت.در دقایق ابتدایی بازی بیشتر درمیانه های میدان درجریان بود.دقیقه 10 ضربه احمدخلیل با واکنش دیدنی رحمتی دور شد.دقیقه 17 شوت بازیکنان الاهلی دراختیار رحمتی قرارگرفت.دقیقه24 شوت خلیل از کناردروازه آبی ها راهی اوت شد.
 
دقیقه35 ضربه سرکاوه رضایی از بالای دروازه الاهلی به بیرون رفت.دقیقه40 ضربات خطرناک بازیکنان الاهلی با اختلاف کمی از کناردروازه آبی ها به بیرون رفت.دقیقه44 ضربه آزاد احمدخلیل از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت .یک دقیقه بعد ضربه سر دیوب درپن دروازه استقلال جای گرفت تا نیمه اول با برد الاهلی به پایان برسد.
 
نیمه دوم و دردقیقه53ضربه ابراهیمی با برخورد به مدافع الاهلی از محوطه جریمه دورشد.دقیقه61 ضربه خطرناک بازیکن الاهلی توسط رحمتی به کرنر فرستاده شد.دقیقه63 ضربه تیوف در زاویه ای بسته توسط رحمتی دور شد.دقیقه66 شوت ابراهیمی از کناردروازه الاهلی به بیرون رفت.دقیقه71 ضربه ریبیرو درزاویه بسته توسط رحمتی دور شد.
 
دقیقه73 شوت امید ابراهیمی از فاصله ای نزدیک با ارسال حیدری وارد دروازه الاهلی شد تا بازی با تساوی دنبال شود.دقیقه 78 شوت محکم نورافکن با اختلاف زیاد از بالای دروازه الاهلی به بیرون رفت.
 
دقیقه80 ضربه زمینی اسماعیلی در اختیار ماجدناصر قرارگرفت.دقیقه85 ضربه آزاد ریبیرو از جناح راست با اختلاف زیاد به بیرون رفت.دقیقه 90 ضربه دیوپ باز هم در دقایق پایانی وارد دروازه استقلال شد تا بازی در پایان با برد الاهلی به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار