مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای ایلام گفت: پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس ‌های بین شهری ویژه سفرهای نوروز 96 برای همه مقاصد خارج از این استان از اول تا 15 اسفند انجام می‌ شود.
کد خبر: ۳۸۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 21 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛نورالله دلخواه اظهار کرد: پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای استان از اول اسفند به صورت اینترنتی آغاز شده و تا 15 اسفند نیز به صورت همزمان (اینترنتی و حضوری) در محل پایانه های عمومی مسافربری و همچنین دفاتر مرکزی و دفاتر فروش بلیت سطح شهر شرکت های مسافربری ادامه دارد.
 
وی افزود: افرادی که قصد سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ‌ای را در ایام نوروز دارند می‌ توانند با مراجعه به سایت ‌های اینترنتی www.safar724.ir و همچنین www.payaneh.ir یا مراجعه به دفاتر فروش بلیت اتوبوس اختصاصی شرکت‌ های حمل و نقل مسافر و نیز دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شهر، بلیت ‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای ایلام یادآور شد: شهروندان به منظور مدیریت سفر خود در زمان استفاده از ناوگان عمومی ضمن تهیه بلیت و با بهره‌ گیری از سامانه پیام کوتاه 141 از آخرین وضعیت راه‌ها نیز اطلاع حاصل کنند.
 
دلخواه تاکید کرد: برنامه‌های طرح نوروزی جابجایی مسافر در سال 96 با تشکیل ستاد نوروزی در این اداره‌ کل به منظور ارائه خدمات برای جابجایی مسافر و به منظور رضایت مسافران در ایام نوروز، اطلاع‌ رسانی در سطح گسترده صورت می‌گیرد.
 
وی گفت: این اقدام با هدف توسعه و ترویج فرهنگ سفرهای برنامه ریزی شده، کاهش سفرهای درون شهری و نیز حذف واسطه ها انجام می شود.
 
به گزارش تابناک ایلام، یک هزار و 800 دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری از مبدا شهرستان های سراسر استان ایلام آماده ارائه خدمات ویژه به مسافران و زائران در ایام نوروز سال آینده هستند.
 
بیش از 128 هزار مسافر در ایام نوروز سال 95 در استان ایلام توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار