دکتر احمدی؛
مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان ايلام : روابط عمومی ها با کمک رسانه هایی که در اختیار و به آن دسترسی دارند می توانند فعالیت ها و برنامه های انجام شده در استان و شهرستان ها را به جامعه هدف منتقل کنند .
کد خبر: ۳۸۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 22 February 2017
مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان ايلام در نشست رابطين روابط عمومي هاي شهرستان هاي استان گفت:  ارتباطات در هرسازمان یکی از شاخصه های رشد و تعالی آن سازمان است به گونه ای که اگر ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی نباشد کارها و برنامه ها به خوبی پیش نخواهد رفت .
 
به گزارش تابناک ایلام ؛دكتر احمدي مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان درنشست رابطین روابط عمومی ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های استان ايلام اظهار داشت: وظیفه روابط عمومی، اطلاع رسانی و پاسخگویی است که رابطین روابط عمومی ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری باید این مقوله را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند و به آن توجه کنند .

وی اضافه کرد: با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود افزود: این امر مهم باید بیش از گذشته و با تمام توان در جامعه ترویج و گسترش پیدا کند و روابط عمومی ها در این زمینه از رسالت و جایگاه فراوانی برخوردارند که باید این موضوع مهم را در سطح جامعه با اطلاع رسانی تقویت کنند .

وی خاطر نشان کرد: ما نیازمند درک عمیق از منابع طبیعی نزد افکار عمومی هستیم که در انجام این امر روابط عمومی ها باید نقش خود را در این زمینه پررنگ کنند .


وی رسالت و جایگاه روابط عمومی ها را حساس و خطیر برشمرد و اظهار داشت :سطح برنامه ها و فعالیت های روابط عمومی ها باید دارای یک جایگاه استراتژی باشد و با این کار می توانیم منشا ء کارهای مفید و موثرتری در سطح جامعه باشیم./م


برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار