سرپرست پلیس راه استان گفت: دو دستگاه خودروی سواری هیوندا و پراید با 64 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده در محورهای مواصلاتی استان توقیف شد.
کد خبر: ۳۸۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 22 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "رضا همتی زاده " گفت: مأموران پلیس راه شهرستان دهلران یکدستگاه  خودرو سواری هیوندا را به علت سرعت زیاد متوقف کردند.

وی ادامه داد: بررسی های پلیس نشان داد که خودرو دارای بیش از 64 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده می باشد.

رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به اینکه این خودرو تا پرداخت جرایم معوق راهی پارکینگ شده است گفت: روز گذشته نیز مأموران پلیس راه محور ایلام-مهران یکدستگاه خودرو پراید را با خلافی 64 میلیون ریالی توقیف کردند.

وی در پایان با تأکید بر برخورد قاطعانه  و قانونی با رانندگان متخلف ، گفت: برابر قانون خودرو هایی که دارای خلافی بیش از 10 میلیون ریال می باشند توقیف می شوند.
 


دستگیری پزشک قلابی در فضای سایبری

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: فردی که در فضای سایبری خود را به عنوان یک پزشک جا زده بود دستگیر شد.

سرهنگ "علی جمالی"  گفت: در پی رصد فضای سایبری توسط کارشناسان این پلیس صفحه‌ای شناسایی که در آن فرد یا افرادی در تبلیغ و فروش داروهای غیرمجاز فعالیت می کردند که با توجه به حساسیت موضوع با هماهنگی مراجع قضایی مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات فنی و تخصصی فرد مورد نظر در حالی که مشغول فعالیت در مطب خود در استان تهران بود شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا در ادامه اظهار داشت: متهم در ابتدا منکر موضوع شد اما پس از مواجهه با مستندات پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

سرهنگ جمالی در ادامه یادآور شد: پزشک قلابی با استفاده از مدارک جعلی اقدام به باز کردن مطب و ارائه خدمات پزشکی به مردم می‌ کرد.

این مسئول انتظامی با هشدار به شهروندان گفت: جا دارد عموم مردم در زمان مراجعه به پزشک و به خصوص مطب‌های خصوصی همیشه اطلاعات کامل و کافی را از مراجع مربوطه اخذ تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.

رئیس پلیس فتا استان ایلام با تأکید بر اینکه پلیس فتا با هر نوع فعالیت مجرمانه در فضای سایبری برخورد می‌کند و از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مواجهه با هر نوع تخلف در فضای سایبری مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش یا با شماره تلفن های 65-2182361 -084 تماس حاصل نمایند./م



برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار