رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب عید با هدف نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی ارائه دهنده کالا و خدمات از اول اسفند آغاز شده است.
کد خبر: ۳۸۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 22 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ امیدعلی عزتی اظهار کرد: سه اکیپ 2 نفره مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در قالب بازرسی و نظارت در سطح شهرستان در 2 شیفت صبح و عصر برای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی فعالیت می کنند.
 
وی افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان با همکاری گشت های مشترک فرمانداری، شبکه بهداشت شهرستان، گشت های انتظامی، دخانیات، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی نیز بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی و کالاهای عرضه شده نظارت دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می شود.
 
عزتی با بیان اینکه میوه‌های مورد نیاز مردم در زمان مناسب و متناسب با نیاز مردم تهیه و در دسترس عموم قرار می گیرد، یادآور شد: با ارائه میوه با کیفیت مطلوب و با قیمت مناسب توسط دولت و نظارت بر عرضه محصولات به صورت شبانه ‌روزی از افزایش ناگهانی قیمت میوه در ایام عید جلوگیری خواهد شد.
 
وی گفت: گشت های ویژه نظارت در این شهرستان روزانه از 50 واحد صنفی بازرسی می کنند.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان همچنین از برپایی نمایشگاه مبل در این شهرستان خبر داد و افزود: این نمایشگاه از دوم تا ششم اسفند در سالن پیامبر اعظم ایوان به مساحت یک هزار و 600 مترمربع برپا است.
 
عزتی افزود: این نمایشگاه در 50 غرفه متشکل از واحدهای تولیدی تهران، محصولات خود را با تخفیف بالای 10 درصد در نمایشگاه و با 20 درصد تخفیف نسبت به قیمت سطح شهرستان در حال ارائه خدمت به شهروندان است.
 
وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.
 
ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال استان ایلام دارای 2 هزار و 400 واحد صنفی فعال است.
 
طرح ویژه نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی از ابتدای اسفند در شهرستان ایوان آغاز شده و تا 31 فروردین سال 96 ادامه دارد که در این طرح بازرسان به صورت شبانه روزی نحوه فعالیت واحدهای صنفی را رصد می کنند.
 
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آنها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا مرکز ایلام به نشانی http://www.irna.ir/ilam و همچنین اخبار متنوع از مهمترین و جذاب ترین رویدادهای خبری استان، ایران و جهان هر روز در کانال تلگرام ایرنا ایلام به نشانی irnailam@ منتشر می شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار