در کارگاههای آموزشی حاشیه این نمایشگاه اساتید برجسته استانی در زمینه های سلامت روان، آسیبهای مواد مخدر، بهداشت و درمان عمومی و انواع آسیبهای مخرب امروزی مباحث خود را ارائه خواهند داد.
کد خبر: ۳۸۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 22 February 2017
نمایشگاه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و همچنین کارگاههای آموزشی مرتبط با آن با حضور تعدادی از مسئولان استان ایلام در بخش چوار ایلام گشایش یافت.
 
به گزارش تابناک ایلام ؛ پرویز موسی نژاد رئیس اداره کمیته امداد چوار در آیین گشایش این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه و کارگاه آموزشی باهمکاری کمیته امداد، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ، معاونت امور فرهنگی ورزش و جوانان ، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، مرکز بهداشت شهرستان ایلام و انجمن گلستان امید برگزار گردیده است.
 
وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان هفته برگزار خواهد بود گفت: در این مدت علاوه بر نمایشگاه، کارگاههای آموزشی در زمینه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی نیز برای شرکت کنندگان برگزار می شود.
 
موسی نژاد با بیان اینکه در کارگاههای آموزشی حاشیه این نمایشگاه مددجویان کمیته امداد و خانواده های آنها، دانش آموزان و دیگر علاقه مندان حضور خواهند داشت گفت: هدف از برگزاری این کارگاههای آموزشی آشنایی خانواده ها با خطرات و معضلات مربوط به آسیبهای اجتماعی گوناگونی است که در جامعه وجود دارند و کانون خانواده ها را تهدید می کنند.  
 
رئیس کمیته امداد چوار افزود: در کارگاههای آموزشی حاشیه این نمایشگاه اساتید برجسته استانی در زمینه های سلامت روان، آسیبهای مواد مخدر، بهداشت و درمان عمومی و انواع آسیبهای مخرب امروزی مباحث خود را ارائه خواهند داد.
 
شایسته ذکر است این نمایشگاه با حضور معاونت اجرایی نیروی انتظامی استان، معاونت امور اجتماعی نیروی انتظامی استان، مدیرکل کمیته امداد استان،امام جمعه و بخشدار چوار و دیگر مدیران شهرستان ایلام گشایش یافت./م
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار