عدل هاشمی همکاری مردم در روند هر چه بهتر این پروژه را موثر خواند و خواستار تقسیم و واگذاری پیمان‌های این پروژه به پیمانکاران توانمند بومی شد.
کد خبر: ۳۸۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲ 24 February 2017
با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی فاز سوم گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک آغاز شد.

به گزارش ایسن،عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ‌زنی فاز سوم گازرسانی به دیشموک و چاروسا که با حضور معاون وزیر نفت برگزار شد، فداکاری‌های مردم این منطقه در دفاع از نظام جمهوری اسلامی را یادآور شد و افزود: همه روستاهای این دو بخش شهدای والامقامی تقدیم نظام انقلاب اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه مسئولان گذشته تلاش‌های زیادی برای رفع محرومیت این مناطق انجام داده‌اند، بیان کرد: با وجود همه کارهای صورت گرفته اما هنوز با گذشت سه دهه از انقلاب از نعمت گاز محروم هستند و با درایت و دلسوزی مسؤولان وزارت نفت،شرکت ملی گاز ایران و پیگیری‌های مسؤولان استانی و شهرستانی گازرسانی به چاروسا و دیشموک وارد فازهای عملیاتی شده است.

هاشمی‌پور خواستار همکاری مسئولان بخش ها و شهرداران نسبت به اجرای شبکه های داخلی شهر و روستاها در فار اول و دوم این پروژه تا تا رسیدن خط اصلی آن شد.

وی همکاری مردم در روند هر چه بهتر این پروژه را موثر خواند و خواستار تقسیم و واگذاری پیمان‌های این پروژه به پیمانکاران توانمند بومی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار