مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: 60 واحد نانوایی در این استان در ایام تعطیلات نوروزی به عنوان نانوایی کشیک اقدام به پخت نان می کنند.
کد خبر: ۳۹۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 21 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛کامران سلیمان پور اظهار کرد: بیشتر این واحدهای نانوایی در نقاط پر تردد و محل عبور مسافران و گردشگران نوروزی قرار دارند تا نان مورد نیاز مسافران را تهیه و به آنها عرضه کنند.
 
وی یادآور شد: این واحدهای نانوایی مکلف هستند در زمان هایی خارج از ساعت فعالیت خود و دیگر نانوایی های غیر کشیک، تا زمانی که مشتری دارند به پخت نان ادامه دهند.
 
سلیمان پور تاکید کرد: با توجه به شلوغ بودن مسیرها به خاطر تردد خودروی مسافران نوروزی، آرد مورد نیاز و مازاد این واحدهای نانوایی از قبل تامین شده تا نانوایی های کشیک در طول مدت فعالیت خود در تعطیلات نوروزی با مشکل کمبود آرد مواجه نشوند.
 
وی افزود: همچنین همه سیلوها و کارخانه های تولید آرد استان ایلام قبل از شروع تعطیلات نوروزی برای تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها اقدام به ذخیره سازی کرده اند تا در صورت تقاضای نانوایی ها، آرد در سریع ترین زمان ممکن به دست آنها برسد و روند پخت این واحدهای تولیدی در ایام تعطیلات نوروزی دچار مشکل و اختلال نشود.
 
استان 580 هزار نفری ایلام دارای 700 واحد نانوایی صنعتی، نیمه صنعتی و سنتی است که 20 درصد این واحدها دوگانه سوز شده اند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار