فرماندار دهلران از پیش بینی افزایش 25 درصدی حضور گردشگران و مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ 22 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سید حسینعلی موسوی اظهار کرد: سال گذشته 200 هزار نفر از جاذبه های طبیعی و تاریخی و گردشگری دهلران بازدید کردند که پیش بینی می شود امسال این میزان با 25 درصد افزایش به 250 هزار نفر برسد.
 
وی با اشاره به جاذبه های بخش طبیعی، تاریخی و گردشگری، دفاع مقدس و یادمان شرهانی و 11 بقعه متبرکه در این شهرستان افزود: به واسطه این ظرفیت ها هر سال شاهد حضور مسافران، گردشگران و کاروان های راهیان نور سراسر کشور در این شهرستان هستیم.
 
فرماندار دهلران تاکید کرد: شهرستان دهلران یکی از مناطق گرمسیری استان ایلام است که به خاطر داشتن تنوع آب و هوایی، دارای جاذبه های طبیعی زیادی است.
 
موسوی یادآور شد: برای رفاه حال مهمانان نوروزی و راهیان نور تمهیدات لازم اندیشیده شده و نیروی انتظامی، پلیس راهور، فوریت های پزشکی، پایگاه های امداد و نجات جاده ای فعال و پای کار هستند تا گردشگران و مسافران نوروزی در سفر به این شهرستان با خاطره ای خوش به دیار خود برگردند.
 
وی با اشاره به آمادگی ایستگاه های راهنمای مسافران نوروزی و محل های اسکان در شهرستان گفت: 20 مدرسه با بیش از 120 کلاس برای اسکان در نظر گرفته شده و تاکنون یک هزار نفر نیز در این مکان ها اسکان داده شده اند.

** ساماندهی بلوار ورودی شهر دهلران و پارک اناران در دست اجراست
 
شهردار دهلران از عملیات اجرایی ساماندهی بلوار ورودی شهر دهلران و پارک اناران خبر داد و گفت: یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اجرای این 2 طرح هزینه می شود.
 
عیسی رضایی افزود: اجرای کف پوش، فضای سبز، نهالکاری و نورپردازی در بلوار ورودی شهر و تجهیز مبلمان و روشنایی پارک اناران از جمله این اقدامات است.
 
شهردار دهلران تاکید کرد: در مرحله دوم همچنین یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای تکمیل فضای سبز، معابر و استخر پارک اناران هزینه خواهد شد.
 
رضایی یادآور شد: مرمت و توسعه مبلمان شهری و فضاهای سبز در جهت رفاه شهروندان و مسافران به این شهر مرزی در سال آینده در دستور کار شهرداری دهلران قرار دارد.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ شهرستان دهلران با داشتن یک سوم مساحت استان ایلام در 220 کیلومتری جنوب ایلام واقع شده و دارای 400اثر طبیعی، تاریخی و گردشگری و یادمان شهدای
 شرهانی است که بواسطه سه اقلیم سرد، معتدل و گرم و خشک نوروز هر سال پذیرای 200 هزار نفر از گردشگران و مسافران است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
دیگه کی میخواد به پارک بیچاره اناران رسیگی کنید قراره شده استخر پارک اناران رو درست کنید،قرارسد فضا سبز کنید،روسنایی چی شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار