سرپرست پلیس راه استان ایلام از رشد20درصدی سفرهای نوروزی در محورهای مواصلاتی استان ایلام توسط سامانه های تردد شمار تا به امروز خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 23 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهارکرد: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی و برابر آمارهای استخراج شده از دستگاههای مکانیزه تردد شمار ترددهای جاده ای آمار سفرهای نوروزی مردم به استان ایلام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 20 درصد افزایش یافته است.  

وی محور ایلام-صالح آباد و ایلام-دره شهر را از مسیرهای پرتردد استان در این مدت عنوان کرد و گفت: ترددها در  جاده های روستایی و فرعی استان هم افزایش داشته است.

سرپرست پلیس راه استان ایلام افزود: مهمترین علت تصادفات رانندگی در استان در طول تعطیلات نوروزی مربوط به عدم رعایت سرعت مطمئنه متناسب با وضعیت جاده ای بوده است.  

وی سبقت غیرمجاز و انحراف به لاین مقابل و عدم توجه به جلو  را از دیگر علت های تصادفات رانندگی در جاده های استان ایلام اعلام کرد.

سرهنگ همتی زاده در پایان از رانندگان خواست بخاطر سلامت و ایمنی خود و دیگران با سرعت مطمئنه و بدور از هرگونه عجله و شتاب رانندگی نمایند و فراموش نکنند که جاذبه های مسیر سفر کمتر از مقصد نیست./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار